Eva Samanthi Ruiter

Super dierlijke avonturen vooral op hamstergebied

Heeft uw Personal Shopper een meesterwerk van inpakvaardigheden gecreëerd voor uw bestelling? 🎁🐹

Ja Zoe doet dat met heel veel dierenliefde

Wie is uw pluizige metgezel? Een knaagdier of konijn?

Ik ben dwerghamster Peer. Ik ben 5 maand oud , ik ren snachts graag in mijn wiel en ik ga snachts op onderzoek uit . Ik houd van pompoenpitjes voer en andere lekkere dingen, als mijn baas de... Ik ben dwerghamster Peer. Ik ben 5 maand oud , ik ren snachts graag in mijn wiel en ik ga snachts op onderzoek uit . Ik houd van pompoenpitjes voer en andere lekkere dingen, als mijn baas de pindakaas pot pakt dan word ik wakker en kijk dan of ik ook wat mag, als ik dan niks krijg ga ik maar weer naar mijn slaapverblijf, ook bijt ik mijn baas graag in de vingers daardoor durft ze niet met de vingers in kooi . Hebben jullie tips voor mijn baas. Voor de rest ben ik erg lief. Groet van Peertje

Laetitia De Waele

Super fijn. Er is een goede selectie aan producten

Het was goed ingepakt. Enkel had ik gedroogde mos besteld en daarvan was de kartonnen doos onderaan niet vast gemaakt met tape of zoiets, waardoor de mos eruit was gevallen bij het optillen van de... Het was goed ingepakt. Enkel had ik gedroogde mos besteld en daarvan was de kartonnen doos onderaan niet vast gemaakt met tape of zoiets, waardoor de mos eruit was gevallen bij het optillen van de doos.

Snelle levering ook met een leuk extraatje :)

Russische dwerghamster

Kubra

Zeer goed. producten zoals voorgesteld op de website en van goede kwaliteit. Snelle levering

alles was mooi verpakt

een dwerghamster

Goed!!!!! Niks op aan te merken en snelle levering:))

Niks op aan te merken

Knaagdier:) Russische dwerghamster

We hadden wat spullen nodig voor onze ratjes.

Zag er keurig uit

Ratten

Familie Streng

Hele fijne winkel, veel assortiment plus snel levering!

ja

hamster

Bobbi Leewes

Hele fijne winkel met een snelle levering! Je wordt netjes op de hoogte gehouden en het pakket wordt snel geleverd!🥰

Netjes ingepakt!

5 hamsters & 1 hond! 🥰

Emma

Geweldig!

Ja, absoluut. Ze had ook een extra snack voor mijn hamster in de doos gedaan, en alles was netjes verpakt.

Wie is uw pluizige metgezel? Een knaagdier of konijn?

Een knaagdier, een goudhamster.

Yvonne van Langeveld

Geweldig