Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

T Jongmans

Snelle en deskundige afwerking.

In ons geval was sprake van een vrij ingewikkelde afstemming tussen meerdere partijen. Drie buren in Veghels Buiten wilden hun zonnepanelen op de gemeenschappelijke parkeerschuur in plaats van op elk huis afzonderlijk leggen. En dan ook nog ingewerkt in de dakbekleding in plaats van erbovenop. Er moesten dus werkafspraken gemaakt worden met elkaar, met de gemeente, met de aannemer van de parkeerschuur, met Draaistroom en met de elektricien die de aansluitingen tussen de parkeerschuur en de drie meterkasten in de drie huizen ging aanleggen. Iedereen heeft daar welwillend aan meegewerkt, maar het moest wel nog gerealiseerd worden. Dat ging erg snel en soepel, alles in één keer goed. Op dag 1 kennismakingsgesprek, op dag 2 offerte en besluit, op dag 3 afspraken met de overige betrokkenen, op dag 18 (een zaterdag) installatie van de panelen, op dag 21 aansluiting en start stroomproductie. Een paar kleine nazorgacties zijn inmiddels vrijwel onmerkbaar afgewikkeld. Wij (de drie buren) zijn erg tevreden over dit project.

Een woord van advies: zonnepanelen zijn een technische materie met allerlei eigenschappen en keuzemogelijkheden; neem vooral in het begin de tijd om een en ander uitvoerig te bespreken, en om te begrijpen wat de keuzes inhouden en hoe het product zich gedraagt. Wij hebben erg veel plezier gehad van de deskundigheid en de uitgebreide uitleg die de firma Draaistroom kon geven.

Tielo Jongmans

Score voor Draaistroom Nederland: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: 30 panelen in dak montage