Kwaliteit van geleverde product

Albert Nicolaas Goes

Ik miste info over de uitdroog tijd van het cement product

Beste heer Goes,
Hartelijk dank voor deze beoordeling, het betekent veel voor ons.
Beste heer Goes,
Hartelijk dank voor deze beoordeling, het betekent veel voor ons.
U heeft aangegeven bij “Verbeterpunten of tips”, dat u de droogtijd van Cementmix mist in de info. Toch hebben wij bij de “eigenschappen” van Cementmix , “Snellere droogtijd” toegevoegd. Het is bijna niet te doen om een bepaalde tijd aan te geven omdat elk cement weer zijn eigen droogtijd heeft.

Wij hopen dat uw project toch geslaagd is, mocht dat niet zo zijn, neemt u dan even contact met ons op.
Wij wensen u in ieder geval een gezond en voorspoedig 2019.
Ecoform Europe support team

Rudy

Heeft goed gewerkt om mijn ankerketting te ontroesten en te conserveren!!
Volgend jaar nog een keertje

Mevr de Jong

Ik heb een uiterst behulpzame medewerker gesproken aan de telefoon, waardoor ik de juiste product keuze kon maken, het bestellen, en de werkzaamheden perfect kon uitvoernren, hartelijk dank!

service was perfect

Geachte mevrouw De Jong,
Het was ons een waar genoegen om mee te mogen werken aan uw geweldig project.
Hartelijk dank voor de mooie beoordeling.

Vriendelijke groet,
Rens...
Geachte mevrouw De Jong,
Het was ons een waar genoegen om mee te mogen werken aan uw geweldig project.
Hartelijk dank voor de mooie beoordeling.

Vriendelijke groet,
Rens Koopmans
Ecoform Europe

Zeer positief en super services.

Ik heb mijn spullen via internet besteld, de afhandeling liep goed.

Bezorging 1 dag later dan beloofd

Beste heer Martens,
Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Helaas, zoals in vele gevallen, heeft Postnl het weer eens af laten weten.
Uiteraard zijn daar verschillende redenen voor. Buiten...
Beste heer Martens,
Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Helaas, zoals in vele gevallen, heeft Postnl het weer eens af laten weten.
Uiteraard zijn daar verschillende redenen voor. Buiten de gebruikelijke reden van “er was niemand aanwezig”, of “het bestelbusje stond met pech langs de weg”. Gaan wij ervan uit dat ieder z'n uiterste best doet om in ieder geval de gemaakte afspraken na te komen.
Persoonlijk zie ik het in een wat breder spectrum. De werkdruk neemt steeds meer toe. De winkels in de nabije omgeving verdwijnen als sneeuw voor de zon, omdat men steeds meer aankopen doet via het internet. Internetmarketing zit enorm in de lift en het plafon is nog lang niet bereikt. De werkdruk in deze sector zal de aankomende jaren enorm toenemen en dat zal niet altijd feilloos verlopen. Bij ons als bedrijf, maar zeker ook bij Postnl.
Dit zou u in gedachte kunnen houden de volgende keer dat u weer een aankoop doet via het internet, al was het maar om de bloeddruk in ieder geval op het juiste pijl te houden :)
Als Ecoform Europe zijn wij in ieder geval dankbaar dat u uw bestelling heeft mogen ontvangen, ondanks het feit dat het een dag later was dan verwacht.
Onze welgemeende excuses voor het ongemak wat u heeft ondervonden door de vertraagde levering.

Vriendelijk groet,
Rens Koopmans
Ecoform Europe

Snelle levering, goed product!

Clementine de Wit

Al drie keer Ferrocon besteld en altijd snel en probleemloos besteld en snel bezorgd! Ik ben zeer tevreden. Ook over hoe men mij bij mijn laatste order tegemoet is gekomen. Zeer klantvriendelijk!... Al drie keer Ferrocon besteld en altijd snel en probleemloos besteld en snel bezorgd! Ik ben zeer tevreden. Ook over hoe men mij bij mijn laatste order tegemoet is gekomen. Zeer klantvriendelijk!

Bob L.

Eerste ervaring. Heldere taal en beschrijving. Groot gebruiksgemak hh

Niet op het eerste gezicht