Kwaliteit van geleverde product

Hans Kamping

Goede ervaringen, geen problemen.

Herman Hofman

Snelle levering, dus prima service!

Hennie Verdaasdonk

Allan Boerlage

Het product Permacon 5L besteld voor het behandelen van twee vlakke betonnen schuurdakjes van ieder 6 vierkante meter. Het betreft hier nog nooit behandelde daken die in het najaar en tijdens... Het product Permacon 5L besteld voor het behandelen van twee vlakke betonnen schuurdakjes van ieder 6 vierkante meter. Het betreft hier nog nooit behandelde daken die in het najaar en tijdens periode van enkele dagen regen totaal doorslaan van de vocht (druppels hangen overal aan het plafond). De 5L was maar net voldoende voor het geheel, dit zal mede komen door de wens het goed te willen doen en door het gebruik van huis tuin en keuken plantenspuit vernevelaar. Het zit er nu een aantal weken op en het beton lijkt door de behandeling wat bleker dan voorheen. Het geschilderde plafond blijft nu droog daar voorheen na een volle dag regen dit klamvochtig aanvoelde .
Voorzichtige conclusie dat het lijkt te werken!

Een ruimere schatting van benodigde hoeveelheid, of advies voor de klant om het oppervlakte te behandelen met gewoon water als test om zo te zien hoeveel liter benodigd is.

gerrit

Arjan

Prima snelle levering

Eric

Goede info, ook persoonlijk advies, snelle levering, ga binnenkort meer bestellen( zelfde product en ander product)

problemen om de bestellijst in t vullen, gaf fout melding aan !
Telefonisch heb ik dit doorgegeven en ik bleek niet de enige te zijn.
Na veel zoekwerk heb ik jullie mail adres gevonden...
problemen om de bestellijst in t vullen, gaf fout melding aan !
Telefonisch heb ik dit doorgegeven en ik bleek niet de enige te zijn.
Na veel zoekwerk heb ik jullie mail adres gevonden en heb de relevante gegeven doorgestuurd en jullie medewerker heft dit in een betelformulier verwerkt en alles is goedgegaan.

Reactie Ecoform Europe:

Beste heer Rol, onze excuses voor het ongemak wat u heeft gehad tijdens het bestellen van ons product Permacon.
Er ging inderdaad iets mis met het invullen van uw gegevens in de “checkout”. Gelukkig hebben wij dit dezelfde dag nog opgelost en u heeft uw bestelling de dag erop mogen ontvangen.
Vriendelijke groet, Rens Koopmans – Ecoform Europe

Janneke

Graag wat duifelijker vermelden of het op droge tegels gebruikt moet worden

Reactie Ecoform Europe:

Hoewel dat het oppervlak droog moet zijn staat bij “hoe Oppercon gebruikt wordt”, vinden wij het toch een goede tip en hebben we deze aan de rubriek “eigenschappen” van Oppercon toegevoegd. Wij... Hoewel dat het oppervlak droog moet zijn staat bij “hoe Oppercon gebruikt wordt”, vinden wij het toch een goede tip en hebben we deze aan de rubriek “eigenschappen” van Oppercon toegevoegd. Wij danken u voor deze goede tip.
“Hoe Oppercon gebruikt wordt:
Vervolgens kunt u Oppercon aanbrengen op een handdroog oppervlak (handdroog is als u uw een keukenrol-velletje op het oppervlak houdt en het niet vochtig wordt)”.
Vriendelijke groet, Rens Koopmans – Ecoform Europe

Kristof

Geweldige service: op elke vraag werd zeer snel en professioneel beantwoord. Ik raad deze site dan ook aan. De producten zelf heb ik vandaag ontvangen dus daar kan ik nog geen beoordeling op geven... Geweldige service: op elke vraag werd zeer snel en professioneel beantwoord. Ik raad deze site dan ook aan. De producten zelf heb ik vandaag ontvangen dus daar kan ik nog geen beoordeling op geven :-) Alvast een gemeende dank u aan Rens Koopmans voor alle nodige info.