Kwaliteit van geleverde product

Petra De Jongh

Jullie zijn heel snel maar post nl niet het is vrijdag besteld en zou zaterdag binnen komen nu is het dinsdag kwart voor elf en nog niks binnen gekomen jammer dat het niet op elkaar afgestemd is nu... Jullie zijn heel snel maar post nl niet het is vrijdag besteld en zou zaterdag binnen komen nu is het dinsdag kwart voor elf en nog niks binnen gekomen jammer dat het niet op elkaar afgestemd is nu maar wachten of ik het krijg en dit ligt bij de bezorgdienst deze fout niet bij jullie ik ben heel vriendelijk geholpen goede uitleg gekregen over de producten

Reactie Ecoform Europe:

Beste Petra,
Beste Petra,
Het is me inderdaad wel een paasweekend geweest. Eerst “Goede vrijdag”, dan worden de pakketten niet opgehaald door Postnl. Dan ook nog eens dat het de maandag erop tweede paasdag is! Dit heeft ervoor gezorgd dat alle bestellingen waaronder ook de uwe niet op tijd zijn geleverd en dit heeft u als klant op de proef gesteld.
Desondanks heeft u ons toch een eerlijke en positieve beoordeling gegeven, daarvoor onze dank. Wij gaan ons best doen om er voor te zorgen, dat dit soort verassingen niet meer voorkomt en dat wij u als gewaarde klant op tijd laten weten, of er een storing is met de levering van onze pakketten.
Vriendelijke groet, Rens Koopmans – Ecoform Europe

Geen ervaring met dit bedrijf

Wolfgang Müller-Wehlau

Gute und umfassende Präsentation im Internet, sehr schnelle und zuverlässige Beratung und Auftragsabwicklung

Goede en vriendelijke informatie , ook telefonisch

Dolinde

Erg klantvriendelijk. Tijdens vervoer heeft fles vloeistof gelekt. Dit hebben ze als bedrijf erg serieus genomen en prima opgelost.

E. van der Hoek

Prima, snelle service duidelijke website

martin

Goede info gekregen via mail over de gebruiksaanwijzing.
Die vond ikzelf niet snel terug op de site voor dit product.
Info was wel aanwezig.

gerhard smid

Ik heb in een voeg stadium email contact gezocht. heel snelle reacties, en terzake

mij was ontgaan dat het product pas werkt boven de 15 graden, ik denk dat dit niet duidelijk genoeg staat op de website (maar het kan ook aan mij liggen)

Reactie Ecoform Europe:

Beste Gerhard, hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Even ter verduidelijking, het betreft hier ons product Ferrocon, ontroester en primer. Ferrocon reageert het best als het inderdaad warmer... Beste Gerhard, hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Even ter verduidelijking, het betreft hier ons product Ferrocon, ontroester en primer. Ferrocon reageert het best als het inderdaad warmer is dan 15 graden. Wij zullen dit nog nadrukkelijker op de website kenbaar maken.

stef schuurman

Positief. Nette en zorgvuldige bezorging. Goede informatie voorziening gedurende afwikkeling bestelling.

Uitsluitend betaling via Paypal is lastig en wordt je als klant pas geïnformeerd bij de afhandeling van de betaling.