Kwaliteit van geleverde product

Heb dit bedrijf gevonden via Google voor beton waterdicht te maken.
Heb dit bedrijf gevonden via Google voor beton waterdicht te maken.
Vanaf de eerste mail verkreeg in de nodige informatie op mijn vragen en op de verdere contacten kreeg in professionele informatie van hun producten, dus conclusie een bedrijf met kennis en hulpvaardigheid

Mvg gino

Herman Hofman

De levering hadden wij snel in huis en hierme onze schoongemaakte bestrating bewerkt. De berekening was goed, want wij hebben nog iets over. Nu na ruim 1 jaar is onze bestrating nog als nieuw en is... De levering hadden wij snel in huis en hierme onze schoongemaakte bestrating bewerkt. De berekening was goed, want wij hebben nog iets over. Nu na ruim 1 jaar is onze bestrating nog als nieuw en is er geen mos of vuil aanslag te zien. Een uitstekend product waar wij bijzonder tevreden over zijn !

Kan ik niet bedenken.

E. Bonkendorf

Telefonisch contact gehad vooraf. Was zeer informatief.

Eigenlijk niet.

Prima ervaring

Niki S.

Snelle levering en goed product (oppercon).

nee.

Eco ontroester gekocht. Prima product. Werkt fantastisch.

Goede service.

Het product lekte in de doos waarin het kwam geleverd.

Jason Jeffers

Great for garden fences and posts! Woodcon does what it says and says what it does. I highly recommend this product.

Te kort ervaring om nu al een feedback te geven anders dan onderstaande vragen.

Reactie Ecoform Europe:

Geachte heer,
Desondanks zijn wij zeer dankbaar dat u toch nog even de tijd heeft genomen om ons een hart onder de riem te steken.
Hartelijk dank daarvoor~
Vriendelijke groet,