Kwaliteit van geleverde product

D Heintz

Goede service en bereid om mee te denken.
Ik heb Cementmix Waterproof gebruikt om mijn voegmiddel (zand en cement) te maken voor het voegen van mijn flagstone vloer.
We zijn nu z'n...
Goede service en bereid om mee te denken.
We zijn nu z'n halfjaar verder en ben zeer tevreden over het eindresultaat.
Dank voor de fijne communicatie!
Groet Dennis

Hilly

Vol lof

Dhr. Van Os

Snelle levering, goede oplossing bij ontevredenheid maar erg amicaal aan de telefoon.

De informatie omtrent permacon kan duidelijker, misschien is een animatie filmpje een idee om te laten zien wat het daadwerkelijk doet.

particulier

Uitstekend in persoonlijk contact, makkelijk bereikbaar, meedenken en oplossen van problemen. Zo klopte onze zending niet helemaal en voor een goede oplossing is ruimschoots gezorgd. Oppercon zit er... Uitstekend in persoonlijk contact, makkelijk bereikbaar, meedenken en oplossen van problemen. Zo klopte onze zending niet helemaal en voor een goede oplossing is ruimschoots gezorgd. Oppercon zit er op en werkt nu goed. De druppels rollen er af. Hoe dat over ong. 12 jaar is weet ik natuurlijk nog niet. Ecocal had bij ons echter geen effect. Bedrijf en Oppercon zeer aan te bevelen.

Erik Priemus

Snelle levering en erg goede service!
Goede informatie gekregen hoe het product verwerkt moet worden.

Geen. Ik had een beetje een aparte situatie in mijn kelder voor de verwerking van de Permacon en heb daar prima uitleg over gehad.

Guus Romeijn

Super klantgericht en uitstekende service.
Super klantgericht en uitstekende service.
Wij hadden Permacon besteld en aangebracht in onze kelder op de kimnaad. Dit bleek ons vochtprobleem niet te verhelpen. Gemeld bij Ecoform op een zaterdag. Dezelfde dag reactie met advies voor een andere oplossing en retournering van het aankoopbedrag.
Dit maak je niet vaak mee. Complimenten!

Informatie mbt het aangeschafte product is door ons onjuist geïnterpreteerd. Kan wellicht duidelijker op de website worden weergegeven

Glenn

Klantvriendelijkheid van de hoogste kwaliteit. Wij hadden permacon en oppercon besteld, maar de permacon bleek achteraf niet het juiste product te zijn. Hierover een bericht gestuurd naar Ecoform en... Klantvriendelijkheid van de hoogste kwaliteit. Wij hadden permacon en oppercon besteld, maar de permacon bleek achteraf niet het juiste product te zijn. Hierover een bericht gestuurd naar Ecoform en binnen een dag hadden wij een ontzettend vriendelijk en helpend bericht terug. Na het bericht hebben wij nog telefonisch contact gehad met het bedrijf voor aanvullend advies en daar hebben wij ook heel veel aan gehad. Ecoform kwam direct met een hele mooie oplossing voor de voor ons onbruikbare permacon. De klantvriendelijkheid van dit bedrijf is echt super en zij vinden tevreden klanten dan ook heel belangrijk. Een grote aanrader en ook het product oppercon werkt hartstikke mooi! Ecoform, dank jullie wel! Wij waarderen het contact enorm!

extra informatie over de soorten natuursteen waarop de producten toepasbaar zijn

Greijmans

Ik ben voornamelijk blij met de producten die ze verkopen.

Ga door met product bij ook particulieren klanten onder de aandacht te brengen.
Prijs is stevig.

Etienne Gosens

Snel goed en conform afspraak

Nvt

Plezierig contact. Klantgericht. Snelle reactie.

Nvt