Kwaliteit van geleverde product

Bezorging 1 dag later dan beloofd

Reactie Ecoform Europe:

Beste heer Martens,
Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Helaas, zoals in vele gevallen, heeft Postnl het weer eens af laten weten.
Uiteraard zijn daar verschillende redenen voor. Buiten de gebruikelijke reden van “er was niemand aanwezig”, of “het bestelbusje stond met pech langs de weg”. Gaan wij ervan uit dat ieder z'n uiterste best doet om in ieder geval de gemaakte afspraken na te komen.
Persoonlijk zie ik het in een wat breder spectrum. De werkdruk neemt steeds meer toe. De winkels in de nabije omgeving verdwijnen als sneeuw voor de zon, omdat men steeds meer aankopen doet via het internet. Internetmarketing zit enorm in de lift en het plafon is nog lang niet bereikt. De werkdruk in deze sector zal de aankomende jaren enorm toenemen en dat zal niet altijd feilloos verlopen. Bij ons als bedrijf, maar zeker ook bij Postnl.
Dit zou u in gedachte kunnen houden de volgende keer dat u weer een aankoop doet via het internet, al was het maar om de bloeddruk in ieder geval op het juiste pijl te houden :)
Als Ecoform Europe zijn wij in ieder geval dankbaar dat u uw bestelling heeft mogen ontvangen, ondanks het feit dat het een dag later was dan verwacht.
Onze welgemeende excuses voor het ongemak wat u heeft ondervonden door de vertraagde levering.

Vriendelijk groet,
Rens Koopmans
Ecoform Europe

Score voor Ecoform Europe: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: