Gooise papier handel

Goed bedrijf

Groot assortiment, snelle levering, goede prijs

Caroline

Ook dit jaar agendavullingen besteld.

Product gemakkelijk gevonden op website, duidelijke prijsinformatie. Verpakking had steviger gekund: de vullingen waren iets gekreukt bij levering.

Postbedrijf Martens / DistriPunt BV

Fantastisch

Nisius sportmassage en -therapie

Ik was niet helemaal tevreden over het product. Er zaten wat krasjes en beschadigingen op. Door drukte ben ik niet op tijd geweest met het retourneren . Daar komt bij dat je dan de verzendkosten... Ik was niet helemaal tevreden over het product. Er zaten wat krasjes en beschadigingen op. Door drukte ben ik niet op tijd geweest met het retourneren . Daar komt bij dat je dan de verzendkosten moet betalen dus heb ik besloten het product te houden.

Reactie DiscountOffice.nl:

Geachte klant,
Wanneer een artikel, ondanks de goede zorgen, beschadigd bij u aankomt dan kunt u dit het beste binnen 24 uur melden. Indien mogelijk ontvangt u dan een vervangend artikel of de afdeling retouren biedt u een andere passende oplossing.
DiscountOffice.nl Klantenservice

Administratiekantoor Dehue

-2/10

Artikelen moeilijk vindbaar, niet echt duidelijke omschrijving. Snelle levering in 2 delen op dezelfde dag.
Ben echter al 3 weken aan het wachten op restitutie van het, gefrankeerde, retour gestuurde artikel dat ik fout besteld had..

Reactie DiscountOffice.nl:

Geachte klant,
Wanneer een zakelijke klant een artikel retourneert dan wordt er een creditnota verzonden die verrekend kan worden. Mocht dit niet gewenst zijn dan wordt het bedrag teruggestort.
DiscountOffice.nl Klantenservice

Praktijk van der Hoek

Efficient

Goede en heldere website, eenvoudig bestellen, snelle en correcte levering.

Grensoverschrijdend Werken

Prettig geholpen, superprijs

Het was mijn eerste bestelling en ik deed iets verkeerd. Na de vlotte levering heb ik daarom meteen gebeld en werd snel naar het goede produkt geleid. Ook dat was er weer op tijd!

obs de Iemenhof

Service

Snelle en prima levering!

klepgroen

Kantoor benodigheden

super snelle service ,prima product.

A.Pfeifer

Prima in orde, zoals altijd.

Discountoffice levert altijd alles keurig op tijd en tegen prima prijzen. Helemaal niks op aan te merken!