Van Goor

Bestelling

Prima, niets op aan te merken!

Braindoc.nl

Hangmappen snel in huis

Ik had snel hangmappen nodig. Bij de groothandel bleek dat ze 1 pak op voorraad hadden en die was net verkocht. De volgende dag zou er een nieuw pak binnenkomen en ze zouden bellen als het binnen... Ik had snel hangmappen nodig. Bij de groothandel bleek dat ze 1 pak op voorraad hadden en die was net verkocht. De volgende dag zou er een nieuw pak binnenkomen en ze zouden bellen als het binnen was. Mijn zoon is toen online gaan zoeken voor mij en kwam uit bij DiscountOffice.nl De volgende dag, voordat de groothandel had gebeld, waren ze al bij mij bezorgd EN voor een veel lagere prijs...

HENK . LUINSEEL (hermedisch!)

Zoals altijd: HELEMAAL GOED

makkelijk nestellen, snel en correct leveren... en de laagste prijzen van het internet! Haha maak ik blijf wel zoeken (naar lagere prijzen hoor - maar lukt me steeds niet)

Rock Maniac Records

Perfect!

Perfecte service!

elmers

Uitstekend

product na bestelling zeer snel geleverd!

Arcus Groep

Snel en goedkoop

Breed assortiment en zeer betaalbaar.

Den besten opportunities

Fout in zending

Er werd verkeerd papier geleverd. Na belletje werd eea nagezonden. Lastig was dat zending van in twee leveringen kwam. De nazending was dus nr 3

Reactie DiscountOffice.nl:

Geachte klant,
Uw bestelling werd vanuit verschillende magazijnen rechtstreeks bij u bezorgd. De derde levering was helaas noodzakelijk om een foutieve levering te kunnen herstellen.
Excuses...
Geachte klant,
Excuses voor het ongemak.
DiscountOffice.nl Klantenservice

Harry's Haircenter

Netjes

netjes en goed ontvangen

anja

Geleverd naar tevredenheid

kleine aankoop gedaan en producten zijn na 3-1/2 werkdagen gebracht.

Linda

Het kan beter.

Redelijk, ik krijg een bestelling van 3 producten in 3 keer geleverd. Ik heb zelf aan moeten geven dat ik nog een product miste.

Reactie DiscountOffice.nl:

Geachte klant,
Om u een zo compleet mogelijk assortiment te kunnen bieden, werken wij met meerdere magazijnen. Hierdoor kan het voorkomen dat er in delen geleverd wordt door meerdere vervoerders. Wanneer u meer informatie over de bezorging van uw bestelling wenst kunt u het beste even contact opnemen met de klantenservice.
DiscountOffice.nl Klantenservice