Hogeschool Inholland

Onze ervaring met dit bedrijf is prima verlopen! Zowel de bestelling als de aflevering ging vlot en naar wens.

Website is overzichtelijk, bestellen gaat snel en de bestelde producten werden snel en in goede orde afgeleverd.

Administratiekantoor Plattel

Duidelijk en snel

go2UBL

Snelle afhandeling en verzending. Overzichtelijke site. Informeren over een back-order of niet geleverde goederen kan beter.

Snel, eenvoudig, goede prijsstelling

Sander

Gemakkelijk bestel proces zoals het ook hoort. Bij levering was 1 product verkeerd (foute order picking). Gelukkig snel en goed opgelost.

Goede klachtenafhandeling

Erik

Handig overzicht met bestellen en snel in huis. Jammer dat je geen Track en trace code krijg voor het volgen van je pakket

Gebeld voor de track en trace code en werd zeer netjes te woord gestaan door de klantenservice.

Handelsonderneming nijmeijer

Goede ervaringen

Doen waar ze voor staan

Forest Group Nederland BV

2x besteld bij DiscountOffice.
1e levering prima / 2e levering in 2x, maar geen bericht van DiscountOffice, dat 1 artikel op backorder stond en op een andere manier geleverd zou worden.

snelheid en correct afhandelen van een vraag via de website.

Hanszaam BV

Prettig en snel online geregeld en stipt op tijd afgeleverd.
Alleen de verpakkingsdoos was gescheurd en in alle 5 pakken papier zal ook een scheur in de wikkel

Snelheid

Reactie DiscountOffice.nl:

Geachte klant,
Geachte klant,
Helaas kan het gebeuren dat een pakket tijdens het vervoer beschadigd wordt, ondanks alle goede zorgen. Uiteraard onze excuses hiervoor. Indien ook de inhoud van de doos beschadigd is dan verzoeken wij u z.s.m. contact met ons op te nemen. De retourafdeling biedt u dan een passende oplossing.
DiscountOffice.nl Klantenservice

ART OFF alles voor nagels

Goedkoop qua prijs snel netjes geleverd

service en merk producten

Hondenuitlaatservice Oosterheem