Jellouli

Tevreden

Tevreden met levering, ook al kwam het in twee delen.
Bij niet thuis zijnde mogelijkheden geboden voor leveringsopties.

MPD Acc. BV Margo Lam

Erg betrouwbaar en makkelijk

Makkelijk bestellen online, uitstekend om op rekening te kunnen betalen en snel geleverd.
Erg betrouwbaar.

TK Consulting

UITSTEKENDE SERVICE!

Ik wilde e.e.a. bestellen t.w.v. ca. € 125 en zag toen op de website dat er vanaf € 140 geen bezorgkosten werden berekend. Heb toen een extra artikel gekocht voor de voorraad om boven dat bedrag te... Ik wilde e.e.a. bestellen t.w.v. ca. € 125 en zag toen op de website dat er vanaf € 140 geen bezorgkosten werden berekend. Heb toen een extra artikel gekocht voor de voorraad om boven dat bedrag te komen. Later zag ik op de factuur dat de bezorgkosten toch werden aangerekend. Een telefoontje naar de klantenservice leerde dat dit gold zonder de BTW, hetgeen ik niet duidelijk op de website vond staan. De dame van de klantenservice heeft toen deze kosten alsnog gecrediteerd, hetgeen ik een mooi gebaar vond.

123456

Prima, snelle bezorging

Snelle bezorging. Goede prijs

E M

Matig

Slechte service. Na telefonisch contact een bestelling gedaan, toch niet gekregen wat de bedoeling was. Dat kan gebeuren maar toen ik daar weer over belde zeer matig geholpen. En nog porto moeten... Slechte service. Na telefonisch contact een bestelling gedaan, toch niet gekregen wat de bedoeling was. Dat kan gebeuren maar toen ik daar weer over belde zeer matig geholpen. En nog porto moeten betalen voor het terugsturen ook. Ik ben teleurgesteld.

Reactie DiscountOffice.nl:

Geachte klant,
Geachte klant,
Uiteraard vinden wij het vervelend dat u niet het door u gewenste artikel ontvangen heeft. Inmiddels heeft u gebruik gemaakt van de mogelijkheid om het artikel te retourneren tegen de daarvoor geldende retourvoorwaarden https://discountoffice.nl/shop/retour/
Excuses voor het ongemak.
DiscountOffice.nl Klantenservice

Daniela

Goede service

Hele snelle levering, vaak al de volgende dag. Netjes verpakt en niets op aan te merken. Een aanrader!

Printpapier

snelle levering prima kwaliteit

Fysio Berger, Twilt en Tielman

Clipboards

Snelle service tegen aantrekkelijke prijs

Veldhovens Mannenkoor

Jack

Prima bedrijf.
Snelle levering, goede service, kortom niets op aan te merken!