NVRD

Goed assortiment en scherpe tarieven.

Zeer klantvriendelijke backoffice!

Homeopathiepraktijk Zanting

Uitstekend

snelle service

Rosana Kooymans/Retro Hugs

Ik heb voor het eerst iets besteld bij DiscountOffice in oktober. De voorraad was gunstig. Alles wat ik zocht was op voorraad. De prijzen zijn goed. En het was de dag na mijn bestelling al binnen.... Ik heb voor het eerst iets besteld bij DiscountOffice in oktober. De voorraad was gunstig. Alles wat ik zocht was op voorraad. De prijzen zijn goed. En het was de dag na mijn bestelling al binnen. Zeker voor herhaling vatbaar.

Goede voorraad. Goede prijzen. Snelle bezorging.

Amrit Watersport

Makkelijk bestellen en prima telefonische support.
Wat beter kan is een bericht met tracktrace te ontvangen.

Prijs/kwaliteit is goed

Shell Ned.Raff.B.V.

Prima, makkelijk te bestellen, makkelijk te betalen

nvt

DiscountOffice heeft goede artikelen en een ruim assortiment. De spullen zijn ook snel in huis. Groot nadeel is dat als je iets wilt retourneren je zelf de terugstuurkosten moet betalen (al snel de... DiscountOffice heeft goede artikelen en een ruim assortiment. De spullen zijn ook snel in huis. Groot nadeel is dat als je iets wilt retourneren je zelf de terugstuurkosten moet betalen (al snel de kosten van een pakket) en er wordt een percentage van de kostprijs ingehouden op het creditbedrag.

Reactie DiscountOffice.nl:

Geachte klant,
Wanneer u als zakelijke klant een vergissing heeft gemaakt bij het bestellen dan kunt u gebruik maken van onze retourprocedure. Als u een nieuwe bestelling plaatst wordt het aankoopbedrag van de artikelen volledig gecrediteerd. Wilt u geen nieuwe bestelling plaatsen dan zijn wij genoodzaakt om 10% retourkosten in rekening te brengen. U kunt meer lezen over onze retourvoorwaarden op https://discountoffice.nl/retourvoorwaarden/
DiscountOffice.nl Klantenservice

P.C. Basisschool Westpunt

Snelle levering.

overzichtelijk

Transocean Coatings

Goede site

Eerder bestelde ik altijd met tevredenheid bij jullie. Momenteel worden er fouten gemaakt en afspraken niet nagekomen. Ik heb bijvoorbeeld moeten wachten op een aantal toegezegde ophaal opdrachten.... Eerder bestelde ik altijd met tevredenheid bij jullie. Momenteel worden er fouten gemaakt en afspraken niet nagekomen. Ik heb bijvoorbeeld moeten wachten op een aantal toegezegde ophaal opdrachten. Die werden steeds verzet. Er was een verkeerd product geleverd. En ik wacht nu al een poosje (4 weken) op mijn restitutie. Als jullie iets via een andere partij in- en verkopen (Staples.nl) dan zouden jullie ook de communicatie beter moeten laten lopen. Ik wil dit niet langer in de gaten houden, blijven bellen en mailen. Daarom wil ik maandag een creditfactuur ontvangen van het volledige aankoopbedrag en de betaling daarvan binnen 5 werkdagen.

Klanten lang aan een lijntje kunnen houden.

Reactie DiscountOffice.nl:

Geachte klant,
Helaas is de levering en retournering van uw bestelling niet juist verlopen. Pas na een aantal afhaalpogingen is het onze vervoerder gelukt om uw pakket op te halen. We betreuren de gang van zaken en bieden uiteraard onze excuses hiervoor. Gelukkig heeft u eerder naar tevredenheid besteld, we hopen u binnenkort weer te kunnen begroeten in de webshop.
DiscountOffice.nl Klantenservice

Wil Fleurkens