van Ek's automobielen BV

Zending is nooit compleet

Wij kunnen als bedrijf nergens anders onze producten kopen. Dus zijn wij aangewezen op DiscountOffice.
Helaas komt onze zending dan altijd in 3 fases, wat eigenlijk heel vervelend is als bedrijf.

Reactie DiscountOffice.nl:

Geachte klant,
Geachte klant,
Om u een zo compleet mogelijk assortiment te kunnen bieden, werken wij met meerdere magazijnen. Indien uw bestelling bestaat uit artikelen die afkomstig zijn uit verschillende magazijnen, dan kan het voorkomen dat uw bestelling in delen geleverd wordt door meerdere vervoerders. Voor specifieke informatie over de levering van uw bestelling kunt u altijd contact opnemen met de afdeling klantenservice.
DiscountOffice.nl Klantenservice

Carola

Artikel en levering prima

Ad Koster

Snelle levering en lage prijs

Met enige regelmaat bestel ik bij DiscountOffice 10 dozen DoubleA papier (50 pakken) om clubbladen op te printen.
Bij dit aantal, zijn ze volgens mij de voordeligste van het internet, dus dat is mooi meegenomen.
De leveringen verlopen altijd erg vlot; bijna altijd binnen 2 werkdagen. Dik tevreden dus!
Een klein nadeel is dat steeds 2 dozen zijn samengesmolten tot 1 pakket. Daardoor is het voor mij, maar ook voor de vervoerder, een hele til om ze af te leveren, want een pakket weegt daardoor zo'n 25 kilo en is best onhandig te hanteren.

gommanstax hyp & Verz

snel correct

Den Ouden Management bv

Snelle levering van de bestelde artikelen. In één levering en goed verpakt.

Auto Service Joure

Juist product voor de juiste prijs

Netjes snel, zoals het hoort wat je eigenlijk bij veel bedrijven tegenwoordig mist !

Fuzzylicious

Tevreden over de bestelling

Bestellen ging makkelijk, via de mail goed op de hoogte gehouden over het proces en de spullen werden vlot geleverd. Enige wat iets minder handig was: De bestelling was gesplitst, waardoor niet... Bestellen ging makkelijk, via de mail goed op de hoogte gehouden over het proces en de spullen werden vlot geleverd. Enige wat iets minder handig was: De bestelling was gesplitst, waardoor niet alles in 1 keer binnenkwam. Maar ik zou hier zo nog een keer bestellen!

x

besteld betaald en geleverd

Meester-Design

Zeer slecht verpakken

2 keer 2 pakken papier in een te grote doos met een plastic zakje lucht erbij: beschadigd papier.

3CI CUSTOMER CO-CREATION

Zeer goed

Krijg de goederen altijd snel en correct geleverd