Destin

Heel goed

Akkersdijk

La Scala, Milaan

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Tot in de puntjes verzorgd! Mooie plaatsen in La Scala. Keurig vervoer geregeld, prima hotel. En klantgerichte benadering van de medewerkers van Hannick Muziekreizen, zoals je behandeld wil worden.

ria barendregt

Heel relaxed, prima verzorging en comfort schip ( Esprit) uitstekend

H. Bik

Seine vaart met haar Esprit

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Ben heel tevreden over deze mooie en educatieve reis.

J.Ville-Bogaert

Seine-reis naar Invasiestranden

Uitstekend

scholten

Seine cruise

goed

Gemma Verlaan

NORmandie over Seine, Zuidelijke Nederlanden en Antwerpen!
IJSSELMEER, Waddenzee, Texel

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Geweldige reizen, met super scheoen

A.J.B. Gremie

Seine in Luxe en Grandeur

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Prachtige reis en leuke plaatsen bezocht, mooi hotelschip, prima verzorging en uitstekende begeleiding. De bijdrage van Arie Vermeij over de invasiestranden was erg informatief en hij toonde zich... Prachtige reis en leuke plaatsen bezocht, mooi hotelschip, prima verzorging en uitstekende begeleiding. De bijdrage van Arie Vermeij over de invasiestranden was erg informatief en hij toonde zich zeer betrokken bij het reisgezelschap.

Renata Chiaradia

Met Rovos Rail, the Pride of Africa twee trajecten: van Victoria Falls naar Pretoria en daarna van Pretoria Falls naar Kaapstad. Aansluitend zijn we in Kaapstad nog 2 dagen gebleven voor diverse... Met Rovos Rail, the Pride of Africa twee trajecten: van Victoria Falls naar Pretoria en daarna van Pretoria Falls naar Kaapstad. Aansluitend zijn we in Kaapstad nog 2 dagen gebleven voor diverse uitstapjes met een privé chauffeur.

Hoe heeft u uw reis ervaren?

De reis was voor ons een eerste kennismaking met Zimbabwe en Zuid-Afrika. Een geweldige ervaring. Alles dat we gehoopt hadden te ervaren en mee te maken, hebben we gedaan. De treinreis zelf was een... De reis was voor ons een eerste kennismaking met Zimbabwe en Zuid-Afrika. Een geweldige ervaring. Alles dat we gehoopt hadden te ervaren en mee te maken, hebben we gedaan. De treinreis zelf was een 'dream come true'.