Destin

D. Monster

Rijncruise Koblenz

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Alles was prima geregeld. Fijne bediening en heerlijk eten. Wij hebben echter een vervelende beleving er aan over gehouden. Iemand aan onze tafel was niet lekker en hij noemde het nasleep van... Alles was prima geregeld. Fijne bediening en heerlijk eten. Wij hebben echter een vervelende beleving er aan over gehouden. Iemand aan onze tafel was niet lekker en hij noemde het nasleep van Corona. Hij had Corona en heeft ons besmet. We hebben de jaarwisseling in bed doorgebracht en ik heb er hartritmestoornissen aan over gehouden. We hebben alle documenten vooraf goed ingevuld en dan overkomt ons zo iets. Een andere dame die aan de tafel zat is ook doodziek geweest. De man zijn vrouw lag ziek in bed terwijl wij dachten dat hij alleen reisde. U begrijpt dat wij een wrange bijsmaak van de reis hebben overgehouden. U kunt hier niet veel aan doen maar als er zieken zijn moet dat aan boord anders behandeld worden lijkt ons.

Reactie Destin:

Wat spijtig te horen dat u toch ziek geworden bent in de staart van de Coronapandemie. We hebben het niet geweten, anders hadden we met u mee kunnen leven. Tijdens de twee Corona jaren zat de hele... Wat spijtig te horen dat u toch ziek geworden bent in de staart van de Coronapandemie. We hebben het niet geweten, anders hadden we met u mee kunnen leven. Tijdens de twee Corona jaren zat de hele wereld op slot en diende iedereen zich strikt te houden aan allerlei protocollen. Vanaf voorjaar 2022 heeft de Overheid alle beperkende regels opgeheven. Geen mondkapjesplicht, geen 1,50 meter afstand, alle restaurants, winkels, bioscopen, theaters zijn geopend. Beurzen en congressen worden weer massaal bezocht. We kunnen weer genieten van kunst en cultuur in musea, theaters of concertgebouwen. Er kan weer massaal gereisd worden zonder testen voor toegang of het verplicht tonen van een Corona inentingsbewijs. We reizen weer volop met de trein, vliegen met KLM en staan op Schiphol massaal in de rij. Het zijn weer de oude tijden. Het is wrang te lezen dat u juist toch nog ziek geworden bent. Als blijk van medeleven wordt een dezer dagen bij u een pakketje met twee goede flessen wijn bezorgd. We hopen dat het naar meer smaakt en spreken de wens uit dat we elkaar deze zomer toch weer eens mogen begroeten op één van onze welvarende rivier cruises.
Cees van Pelt

100% positief

Huijgen

Kerstreis Donau 2022

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Om heel eerlijk te zijn viel het me tegen vanwat ik uit het verleden gewend was van u, al mijn voorgaande reizen waren de 5 sterren wel waard

Stapper

Donau Kerstreis

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Heel leuk en aan boord goede gastspreker. En heel goede begeleiding. Een heel goede buschauffeur. Het eten aan boord was perfect. De bediening heel vriendelijk en hulpvaardig. Mooie hut met... Heel leuk en aan boord goede gastspreker. En heel goede begeleiding. Een heel goede buschauffeur. Het eten aan boord was perfect. De bediening heel vriendelijk en hulpvaardig. Mooie hut met schuifraam, zeer aan te bevelen. Een puntje: zou deze reis nog leuker gevonden hebben in de zomer of vroege voorjaar/herfst.

A.G.Vonk

11 daagse kerstreis

Brekelmans

Steden nederland belgie

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Top reis met mooie steden. Goed verzorgd, zeer vriendelijk personeel, eten zeer gevarieerd en goede kwaliteit