Ivelina

Snel en eenvoudig afsluiten contract en snel rijden is mogelijk en voor een concurrerende prijs .

Beschrijf hier uw ervaring

Plus punt ; Concurrerend, eenvoudig afsluiten van het contract en snel rijden in gewenste auto

Reactie Dealerleasing.nl:

Hartelijk dank voor uw beoordeling!
Met vriendelijke groet, Team DealerLeasing B.V.

Hans jansen Bsj infra

Ik heb nu mijn tweede leasauto van Dealerleasing.zeer tevreden over de oplossing waarin meegedacht is,van bedrijfswagen naar personenauto.

Snelle levertijd

collaborent

Snelle reactie, snelle levering, korte communicatielijnen. Tot op heden de laagste prijs garantie.

Beschrijf hier uw ervaring

Bij het afhalen kreeg ik enkel een adres door zonder firmanaam. Dus ik wist niet met wie ik te maken had. Het zou wel fijn zijn geweest dat die naam in het mailtje vermeld werd.

Bedankt voor het schrijven van een positieve review.
We gaan uw feedback meenemen in ons verbeterproces, bedankt voor de tip.
Team...
Bedankt voor het schrijven van een positieve review.
We gaan uw feedback meenemen in ons verbeterproces, bedankt voor de tip.

Evelien

Goede communicatie en vlotte levering. Ik ben zeer tevreden over Dealerleasing en zou dit bedrijf zeker aanbevelen. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de levering en kon zoals afgesproken na 5... Goede communicatie en vlotte levering. Ik ben zeer tevreden over Dealerleasing en zou dit bedrijf zeker aanbevelen. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de levering en kon zoals afgesproken na 5 werkdagen mijn lease auto ophalen. Het nakomen van afspraken wordt zeer gewaardeerd!

Snelle levering & duidelijke communicatie

Beste Evelien,
Beste Evelien,
Bedankt voor het schrijven van een positieve review.
We proberen het proces altijd zo goed en snel mogelijk te laten verlopen, fijn om te horen dat dit ook bij u naar tevredenheid is gebeurd.

Joost Geurts

Zeer tevreden over de service van Dealerleasing! Ik heb door een foutje van mij onnodig onderhoud laten verrichten door de lokale garage, in de veronderstelling dat dit vereist onderhoud was. Dit... Zeer tevreden over de service van Dealerleasing! Ik heb door een foutje van mij onnodig onderhoud laten verrichten door de lokale garage, in de veronderstelling dat dit vereist onderhoud was. Dit kwam aan het licht toen de garage de factuur declareerde bij Dealerleasing. Vervolgens legde de lokale garage deze vraag bij mij neer.
Ik heb één telefoontje gepleegd en kreeg Chris van de werkplaats aan de telefoon. Chris heeft mij uitgelegd waar de fout zat, aangegeven hoe ik dit voortaan kon voorkomen en ook direct contact met de garage opgenomen om dit te regelen. Ik werd een uurtje later gebeld dat het opgelost was zonder extra kosten voor mij (terwijl het in mijn ogen terecht was geweest om een deel van de onnodige kosten door te factureren aan mij).
Kunnen een hele hoop bedrijven een voorbeeld aan nemen!!

Beschrijf hier uw ervaring

Extreem klantgericht, super service.

Geachte heer Geurts,
Hartelijk dank voor uw positieve review.
Geachte heer Geurts,
Hartelijk dank voor uw positieve review.
We zijn erg blij om te horen dat u zo tevreden bent met ons. We proberen altijd mee te denken wanneer er zich situaties zoals deze voordoen. Ik heb uw complimenten aan Chris doorgegeven.

Marloes Telgenhof

Goed, snelle service.
Wel iets betere afstemming tussen planning en sales gewenst

Snelle service, heldere prijzen

Geachte mevrouw Telgenhof,
Geachte mevrouw Telgenhof,
Bedankt voor het schrijven van een positieve review.
Wij zijn constant bezig om onze dienstverlening te perfectioneren en zullen uw feedback hierin meenemen.

Body en beauty Care

Een dikke 10 voor dealerleasing! Heel tevreden.

Goede communicatie
Snelle afhandeling
Vriendelijk personeel

Geachte mevrouw Bans,
Hartelijk dank voor het schrijven van deze mooie review, dit waarderen wij enorm!

Lcc zorg

Goede service uitstekend er was een misverstand wat betreft wanneer de auto moet afgeleverd gelijk een vervangende auto gekregen top service

Geachte mevrouw Romano,
Bedankt voor het schrijven van deze positieve review.
Goed om te horen dat er direct geschakeld is om u een passende oplossing te bieden.
We proberen onze service...
Geachte mevrouw Romano,
Bedankt voor het schrijven van deze positieve review.
We proberen onze service te allen tijden optimaal te houden!

Jadmin.nl BV

Mijn ervaring is goed. Ik had al een auto via Dealerleasing en heb nu opnieuw voor dit bedrijf gekozen.

Beschrijf hier uw ervaring

Correct, snel, goede prijs.

Geachte mevrouw Juneman,
Bedankt voor uw positieve review, fijn om te horen dat u nog steeds een tevreden klant bent van onze firma.

Master Voetbal Plan

Ok. altijd goed bereikbaar en problemen worden wel opgelost. Ging alleen mis met de eerste levering van de auto, maar er werd wel meegezocht naar een oplossing.

nvt

Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw review, fijn om te horen dat het probleem naar tevredenheid is opgelost.
Wij doen ons uiterste best om een snelle en goede service te bieden.
Met...
Geachte heer/mevrouw,
Wij doen ons uiterste best om een snelle en goede service te bieden.