L Bron

Zakelijke shortlease overeenkomst

Beschrijf hier uw ervaring

Goede en concurrerende offerte ontvangen. Snel schakelen en professioneel en prettig contact. In de haast waren er twee dingen niet goed gegaan, maar dit is gelijk rechtgezet en naar tevredenheid opgelost.

Reactie Dealerleasing.nl:

Beste Laura, Hartelijk dank voor uw positieve review. Fijn om te horen dat alles naar tevredenheid is opgelost en dat u tevreden bent over onze service! Met vriendelijke groet, Team... Beste Laura, Hartelijk dank voor uw positieve review. Fijn om te horen dat alles naar tevredenheid is opgelost en dat u tevreden bent over onze service! Met vriendelijke groet, Team Dealerleasing B.V.

Paul Bijlsma

De tweede keer dat ik voor een korte tijd een auto nodig heb tijdens een verblijf in Nederland. Gewoon even per mail vanuit Thailand geregeld met Henry van de Ven. Snelle reactie, to-the-point en... De tweede keer dat ik voor een korte tijd een auto nodig heb tijdens een verblijf in Nederland. Gewoon even per mail vanuit Thailand geregeld met Henry van de Ven. Snelle reactie, to-the-point en toch gezellig. Adreswijziging geen probleem. Kortom: Zoals het hoort, klantgericht, goed advies (m.n. wat betreft het verwachte aantal km's) met een gepaste dosis humor als kerk op de taart.
De overeenkomst werd verder behandeld door een andere afdeling, door Bianca. Vanwege mijn verblijf in Thailand is bellen via KPN vreselijk duur en op mijn verzoek om communicatie via Whatsapp reageerde zij direct goed. Wederom een goede communicatie. Een klein probleempje wat betreft de wijze van betaling bleek in het geheel geen probleem te zijn. Wederom to-the-point, vriendelijk en klantgericht.
Een verademing om met dit bedrijf zaken te doen!

Beschrijf hier uw ervaring

De vorige keer werd de auto als nieuw afgeleverd. Het was de rit naar Oss waard. Helaas was het tijdens het gebruik echt beestenweer en kon ik de auto vanwege de vorst niet wassen of laten wassen. Hij zag er niet uit, maar daarvoor was alle begrip. Ik hoop nu op beter weer.

Reactie Dealerleasing.nl:

Geachte heer Bijlsma, Nogmaals hartelijk dank voor uw reactie. We zijn blij om te horen dat u een positieve ervaring heeft met ons bedrijf, dit horen we natuurlijk graag. We doen onze... Geachte heer Bijlsma, Nogmaals hartelijk dank voor uw reactie. We zijn blij om te horen dat u een positieve ervaring heeft met ons bedrijf, dit horen we natuurlijk graag. We doen onze best om de service altijd zo hoog mogelijk te houden. Met vriendelijke groet, DealerLeasing B.V.

W2W

Goed bedrijf, snel met schade afhandeling, onderhoud,glasschade nooit problemen
gewoon een heel goed bedrijf

Geachte heer Wagemaker,

Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Fijn te zien dat u al een geruime tijd een tevreden klant bent!

Met vriendelijke groet, DealerLeasing B.V.

PR Infra

Wou even melden dat mijn probleem waar ik laats over berichte opgelost is.

Beschrijf hier uw ervaring

Ze zijn zich aan het verbeteren en willen klachten op lossen dat is een positief iets .

Geachte heer Ridderbeks,

Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn te horen dat alles naar tevredenheid is opgelost.

PR Infra

Ik heb vorig jaar 2 problemen gehad , eentje is goed en snel opgelost . Het 2e probleem zou in januari dit jaar opgelost worden aldus de manager (waar ik helaas niet meer de naam van weet) Ik heb... Ik heb vorig jaar 2 problemen gehad , eentje is goed en snel opgelost . Het 2e probleem zou in januari dit jaar opgelost worden aldus de manager (waar ik helaas niet meer de naam van weet) Ik heb veel minder km gereden als voorzien ,echter in mijn aanvangs jaar 2015 reed ik 2000km meer daar werd meteen een aanpassingsfactuur van gemaakt ik protesteerde maar dat had geen zin. Pas toen ik het hier neer zette reageerde deze meneer. Er werd mij belooft dat ik het bedrag in januari 2018 gecrediteerd zou krijgen dat is tot nu toe niet gebeurd .Dus heren waar blijft dat ?? de auto is onlangs bij de garage geweest waarbij de km stand genoteerd werd .Deze zit ver onder de limit .

Geachte heer Ridderbeks,

Hartelijk dank voor uw feedback. Inmiddels is er contact geweest en was dit al in behandeling. Inmiddels is dit verwerkt.

Sanne Gehner interim recruitment

Ik ben heel erg tevreden over de service van Dealerleasing. Aardige mensen en altijd goed bereikbaar. Snelle service ook van adviseur Henry. Regelt dingen goed en snel en erg vriendelijk aan de... Ik ben heel erg tevreden over de service van Dealerleasing. Aardige mensen en altijd goed bereikbaar. Snelle service ook van adviseur Henry. Regelt dingen goed en snel en erg vriendelijk aan de telefoon.

Beschrijf hier uw ervaring

Hele snelle service, goede auto's en eerlijke en transparant.

Geachte mevrouw Gehner,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Snelle service is inderdaad een van onze kernpunten.
Wij wensen u veel rijplezier!

San

Snelle service, heel vriendelijke behandeld door mevrouw Ózlem. Absolute aanrader!

Beschrijf hier uw ervaring

Goed advies gekregen, alles wordt tip top voor je geregelsld.

Geachte heer / mevrouw,

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling!

Promodukties

Na een moeizame start met elkaar heeft de directie (de Heer Neervens) er alles aan gedaan om onze ontevredenheid weg te nemen en alle bezwaren opgelost. Met een goed voorstel hebben wij besloten... Na een moeizame start met elkaar heeft de directie (de Heer Neervens) er alles aan gedaan om onze ontevredenheid weg te nemen en alle bezwaren opgelost. Met een goed voorstel hebben wij besloten alsnog de samenwerking te verlengen.

Beschrijf hier uw ervaring

De nieuwe verantwoordelijke. de heer Neervens heeft zich hard gemaakt om ons weer tevreden te stellen.

Geachte heer De Bruin,

Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn dat alles inmiddels is opgelost en de samenwerking wordt verlengd.

WowDeal

Wij doen al jaren zaken met Dealerleasing en altijd tot tevredenheid.

Beste Raymond,

Hartelijk dank voor je mooie feedback! Fijn dat we jullie al jaren tot onze klantenkring kunnen rekenen. Dankjewel!

Met vriendelijke groet, DealerLeasing B.V.

Grouptrave

Mijn ervaring met dealerleasing was niet geheel positief, maar ook niet negatief. Er zijn een aantal vooral administratieve zaken voorgevallen die mij meer tijd hebben gekost, dan ik had gewild.... Mijn ervaring met dealerleasing was niet geheel positief, maar ook niet negatief. Er zijn een aantal vooral administratieve zaken voorgevallen die mij meer tijd hebben gekost, dan ik had gewild. Echter, de auto's waren prima en toen er bijvoorbeeld een auto nog niet op tijd klaar was, was er direct een andere auto beschikbaar.

Beschrijf hier uw ervaring

Dealerleasing houdt zich aan haar woord.

Beste Arend,

Hartelijk dank voor uw feedback.