rj health

Rj health care

Beschrijf hier uw ervaring

super nare ervaring. heel erg rommelig! als er wat is blijven ze jouw van het kasje naar het muur sturen, wacht al 4 weken voor een oplossing!! zal niemand deze bedrijf aanraden.

Sabmarkt

Jaren klant

Snelle levering. Goed contact

Beste Sabmarkt,
Bedankt voor de positieve review en aanbeveling!

FEB

Goede ervaring

Beschrijf hier uw ervaring

Zijn altijd bereid mee te denken, reageren meteen op je vragen

Bedankt voor de positieve review!
Nog veel veilige kilometers gewenst.

Zorgboerderij het Karwei

5 jaar leasen

Al 5 jaar worden wij als zorgonderneming “ontzorgd “ door dit bedrijf
Zij regelen alles supersnel !
Geen zorgen rondom vervoer!!

Bedankt voor de positieve review!
We wensen jullie nog veel veilige kilometers toe.

JR

Wat een empatisch bedrijf! Binnen 24 uur een auto geregeld en voor de deur afgeleverd! Fantastisch wat een empathie, van harte aanbevolen!

Reactie Dealerleasing.nl:

Bedankt voor de positieve review en de aanbeveling!
Wij wensen je heel veel plezier en veilige kilometers.

Hasna Forst

Top service , ik had met spoed een auto nodig. Zij luisterde goed naar mijn wensen, gingen snel opzoek naar een passende aanbod! Ook zorgde ze dat het de dag erna gelijk geleverd werd!! Top service , ik had met spoed een auto nodig. Zij luisterde goed naar mijn wensen, gingen snel opzoek naar een passende aanbod! Ook zorgde ze dat het de dag erna gelijk geleverd werd!!
Vriendelijke medewerkers, al met al top service!

Beschrijf hier uw ervaring

Vriendelijke medewerkers, al met al top service!

Beste Hasna,
Bedankt voor de positieve review!
Wij wensen je veel plezier en veilige kilometers.

Mark

Gewoon goed en snelle service

Snelle terugkoppeling.

Beste Mark,
Bedankt voor de positieve review!
Veel veilige kilometers toegewenst.

Leon Kist de Ruijter

Inmiddels leasen wij al langer dan anderhalf jaar een auto bij dit bedrijf. We zijn uiterst tevreden over de goede service en fijne medewerkers van dit bedrijf! Ook voor ons geldt dat we voorlopig... Inmiddels leasen wij al langer dan anderhalf jaar een auto bij dit bedrijf. We zijn uiterst tevreden over de goede service en fijne medewerkers van dit bedrijf! Ook voor ons geldt dat we voorlopig bij Dealerleasing klant zullen blijven! Echt een aanrader wat ons betreft

Beschrijf hier uw ervaring

Adequate afhandeling, snelle levering en prima service!

Reactie Dealerleasing.nl:

Goed om te horen en bedankt voor de positieve review!
Veel veilige kilometers toegewenst.

Telco Staffing B.V.

Goede en snelle service, wij hebben inmiddels één personenauto en een bestelbusje geleased bij Dealer leasing en dat zullen er zeker nog meer worden.

Beschrijf hier uw ervaring

Snel, correct en zeer behulpzaam

Bedankt voor de positieve review!
Heel veel plezier en veilige kilometers toegewenst.

AGS Schilders

Wederom uitstekende ervaring

Beschrijf hier uw ervaring

Was weer toe aan een andere auto en contact gezocht met Henry ! Binnen no time kwam hij met een geweldige wagen en hebben we direkt het nieuwe contract getekend . Ging allemaal snel en soepel ! Weer... Was weer toe aan een andere auto en contact gezocht met Henry ! Binnen no time kwam hij met een geweldige wagen en hebben we direkt het nieuwe contract getekend . Ging allemaal snel en soepel ! Weer top geregeld!

Reactie Dealerleasing.nl:

Bedankt voor de positieve review.
Wij wensen je heel veel plezier met je nieuwe auto en veilige kilometers toe!