W2W

Goed bedrijf, snel met schade afhandeling, onderhoud,glasschade nooit problemen
gewoon een heel goed bedrijf

Geachte heer Wagemaker,
Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Fijn te zien dat u al een geruime tijd een tevreden klant bent!
Met vriendelijke groet, DealerLeasing B.V.

PR Infra

Wou even melden dat mijn probleem waar ik laats over berichte opgelost is.

Beschrijf hier uw ervaring

Ze zijn zich aan het verbeteren en willen klachten op lossen dat is een positief iets .

Geachte heer Ridderbeks,
Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn te horen dat alles naar tevredenheid is opgelost.

PR Infra

Ik heb vorig jaar 2 problemen gehad , eentje is goed en snel opgelost . Het 2e probleem zou in januari dit jaar opgelost worden aldus de manager (waar ik helaas niet meer de naam van weet) Ik heb... Ik heb vorig jaar 2 problemen gehad , eentje is goed en snel opgelost . Het 2e probleem zou in januari dit jaar opgelost worden aldus de manager (waar ik helaas niet meer de naam van weet) Ik heb veel minder km gereden als voorzien ,echter in mijn aanvangs jaar 2015 reed ik 2000km meer daar werd meteen een aanpassingsfactuur van gemaakt ik protesteerde maar dat had geen zin. Pas toen ik het hier neer zette reageerde deze meneer. Er werd mij belooft dat ik het bedrag in januari 2018 gecrediteerd zou krijgen dat is tot nu toe niet gebeurd .Dus heren waar blijft dat ?? de auto is onlangs bij de garage geweest waarbij de km stand genoteerd werd .Deze zit ver onder de limit .

Geachte heer Ridderbeks,
Hartelijk dank voor uw feedback. Inmiddels is er contact geweest en was dit al in behandeling. Inmiddels is dit verwerkt.
DealerLeasing...

Sanne Gehner interim recruitment

Ik ben heel erg tevreden over de service van Dealerleasing. Aardige mensen en altijd goed bereikbaar. Snelle service ook van adviseur Henry. Regelt dingen goed en snel en erg vriendelijk aan de... Ik ben heel erg tevreden over de service van Dealerleasing. Aardige mensen en altijd goed bereikbaar. Snelle service ook van adviseur Henry. Regelt dingen goed en snel en erg vriendelijk aan de telefoon.

Beschrijf hier uw ervaring

Hele snelle service, goede auto's en eerlijke en transparant.

Geachte mevrouw Gehner,
Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Snelle service is inderdaad een van onze kernpunten.
Wij wensen u veel rijplezier!
Met vriendelijke...
Geachte mevrouw Gehner,
Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Snelle service is inderdaad een van onze kernpunten.
Wij wensen u veel rijplezier!

San

Snelle service, heel vriendelijke behandeld door mevrouw Ózlem. Absolute aanrader!

Beschrijf hier uw ervaring

Goed advies gekregen, alles wordt tip top voor je geregelsld.

Geachte heer / mevrouw,
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling!

Promodukties

Na een moeizame start met elkaar heeft de directie (de Heer Neervens) er alles aan gedaan om onze ontevredenheid weg te nemen en alle bezwaren opgelost. Met een goed voorstel hebben wij besloten... Na een moeizame start met elkaar heeft de directie (de Heer Neervens) er alles aan gedaan om onze ontevredenheid weg te nemen en alle bezwaren opgelost. Met een goed voorstel hebben wij besloten alsnog de samenwerking te verlengen.

Beschrijf hier uw ervaring

De nieuwe verantwoordelijke. de heer Neervens heeft zich hard gemaakt om ons weer tevreden te stellen.

Geachte heer De Bruin,
Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn dat alles inmiddels is opgelost en de samenwerking wordt verlengd.

WowDeal

Wij doen al jaren zaken met Dealerleasing en altijd tot tevredenheid.

Beste Raymond,
Hartelijk dank voor je mooie feedback! Fijn dat we jullie al jaren tot onze klantenkring kunnen rekenen. Dankjewel!
Met vriendelijke groet, DealerLeasing B.V.

Grouptrave

Mijn ervaring met dealerleasing was niet geheel positief, maar ook niet negatief. Er zijn een aantal vooral administratieve zaken voorgevallen die mij meer tijd hebben gekost, dan ik had gewild.... Mijn ervaring met dealerleasing was niet geheel positief, maar ook niet negatief. Er zijn een aantal vooral administratieve zaken voorgevallen die mij meer tijd hebben gekost, dan ik had gewild. Echter, de auto's waren prima en toen er bijvoorbeeld een auto nog niet op tijd klaar was, was er direct een andere auto beschikbaar.

Beschrijf hier uw ervaring

Dealerleasing houdt zich aan haar woord.

Beste Arend,
Hartelijk dank voor uw feedback.

Elwin Dorlas

(Update onderaan)Helaas geen aanrader. Erg langzaam met alle contact. "Betimmerde bus" heeft een paar planken tegen de zijkanten aan. Achterdeuren en zijdeuren blijven bloot, waardoor er makkelijk... (Update onderaan)Helaas geen aanrader. Erg langzaam met alle contact. "Betimmerde bus" heeft een paar planken tegen de zijkanten aan. Achterdeuren en zijdeuren blijven bloot, waardoor er makkelijk schade vanuit de binnenkant ontstaat. Elke schade wordt direct het eigen risico van €500 aan vast gezet. Bij pech erg slechte sevice. Afhandeling na shortlease ook erg slecht. Een duidelijk gevalletje van goedkoop is duurkoop.
UPDATE: Nadat ik de bovenstaande review heb geplaatst is er redelijk snel contact met mij opgenomen. Dít wilden ze toch wel graag rechtzetten. Een zeer correcte en vriendelijke dame heeft mij te woord gestaan en we hebben veel email en telefooncontact gehad om het eea op te lossen. Mijn probleem: Er was schade aan de binnenkant van de auto ontstaan door het gebrek aan betimmering. Dit betrof een aantal kleine deukjes in de achterdeuren van de auto.. Ook was er schade ontstaan doordat er een andere auto met trekhaak tegen de bus was aangereden. Hierdoor was er een diepe deuk van 5x5cm ontstaan. Voor beide schades rekent Dealerleasing €495. (tweedehands onbeschadigde achterbumper kost €90). Alle schades werden automatisch afgeschreven. Nadat ik mijn beklag had gedaan over het feit dat ik het daar niet mee eens was, werd mij beleefd medegedeeld dat dit nou eenmaal zo was. punt. Tóen heb ik het bovenstaande review geschreven, en tóen hebben ze contact met mij opgenomen. Uiteindelijk na wat onderhandeling hebben ze eenmaal €495 teruggestort voor de schade aan de binnenkant van mijn bus. Hun woorden: "Uit coulance". Mijn woorden "Als daar de gebruikelijke betimmering had gezeten, was er nooit schade ontstaan." De tweede schade kan ik niets aan doen, maar Dealerleasing uiteraard ook niet. Ook al is het bedrag te hoog voor de schade, ga ik hier dus nu wel mee akkoord. En zoals afgesproken, heb ik bij deze de feedback wel aangepast.
Ik kan bij goed geweten het bedrijf geen volle 10/10 geven, omdat dit niet zo had moeten gaan. Wel hebben ze uiteindelijk wel de moeite gedaan om mij tevreden te maken(/de feedback te laten aanpassen). vandaar geen 1/10 maar een 7/10.

Redelijk nette cabine.

Geachte heer Dorlas,
Hartelijk dank voor uw feedback.
Fijn dat dit netjes is opgelost.

't Pippi HUIS

Na een goede start met shortlease en gemaakte afpraken met dit bedrijf een enorme kater opgelopen in afhandeling. Er is schade doorberekend die bij mij totaal onverwacht werd gefactureerd. Na het... Na een goede start met shortlease en gemaakte afpraken met dit bedrijf een enorme kater opgelopen in afhandeling. Er is schade doorberekend die bij mij totaal onverwacht werd gefactureerd. Na het insturen van een klacht is dit besproken en heel goed opgepakt. Er is zelfs een deel gecrediteerd. Het interne proces waardoor de miscommunicatie ontstond wordt bij Dealer Lease nogmaals bekeken. Dus prima opgelost.