Praktijk v Body Stress Release

Heb een prima ervaring met dealerleasing. Tot nog toe hebben ze altijd meegedacht en geprobeerd een voor mij passende oplossing te vinden.

Beste Praktijk voor Body en Stress Release,
Bedankt voor uw positieve reactie.
We zijn blij dat we voor u een passende oplossing hebben gevonden.
Met vriendelijke...
Beste Praktijk voor Body en Stress Release,
Bedankt voor uw positieve reactie.
We zijn blij dat we voor u een passende oplossing hebben gevonden.

M. de Kort

Begin dit jaar kwam ik via vrienden terecht bij Dealerleasing. Er ging een wereld voor mij open wat betreft de mogelijkheden en transparantie die deze firma biedt! Na 2 jaar lang problemen te hebben... Begin dit jaar kwam ik via vrienden terecht bij Dealerleasing. Er ging een wereld voor mij open wat betreft de mogelijkheden en transparantie die deze firma biedt! Na 2 jaar lang problemen te hebben gehad bij een andere niet nader te noemen leasemaatschappij,is het een verademing om zaken te doen met Dealerleasing. De auto die ik besteld had (VW Polo) had een verwachte levertijd van 3 weken. Dit vond ik echter geen probleem omdat ik keurig netjes in een zogenoemde 'voorloop auto' mocht gaan rijden. Na 2 weken kreeg ik echter al het bericht dat mijn Polo gereed was,deze werd dan ook volgens afspraak geleverd op mijn werkadres. Kortom,niets anders dan fijne ervaringen met dit bedrijf!

Beschrijf hier uw ervaring

* Duidelijke en scherpe prijzen.
* Zeer klantgericht en meedenkend in wensen van de klant.
* Vriendelijk personeel.
* Ruim aanbod aan auto's.

Beste M. de Kort,
Wat leuk om te horen dat u zo tevreden bent over onze service, prijzen en medewerkers.
Wij denken graag mee met onze klanten, om iedereen zo tevreden mogelijk te...
Beste M. de Kort,
Wij denken graag mee met onze klanten, om iedereen zo tevreden mogelijk te houden.
Bedankt voor uw positieve reactie tegenover Dealerleasing.

Selena Events

Zeeeeer goede ervaring! EEN ECHTE AANRADER!

Beschrijf hier uw ervaring

Vandaag mijn Clio station dci ontvangen voor mijn bedrijf te Rotterdam. Vorige aangevraagd en vandaag rij ik al. Auto was gebracht een door een hele aardige man. Vriendelijkheid en alles snel... Vandaag mijn Clio station dci ontvangen voor mijn bedrijf te Rotterdam. Vorige aangevraagd en vandaag rij ik al. Auto was gebracht een door een hele aardige man. Vriendelijkheid en alles snel regelen tot in de puntjes is bij dealerleasing echt een pluspunt. Geweldig bedrijf en ik kijk uit naar een hele lange samenwerking met jullie! By the way, de clio rijd heerlijk!

Beste Selena Events,
Wat fijn om te horen dat u blij bent met de Clio! Wij doen altijd onze best om een snelle levering mogelijk te maken.
Ook wij hopen op een lange samenwerking.
Met...
Beste Selena Events,
Ook wij hopen op een lange samenwerking.
Dealerleasing

anoniem

Heel erg tevreden met advies en service van dit bedrijf. Elise Wenting heeft me heel goed geholpen in een keuze maken, opties tegenover elkaar zetten, voor- en tegens, wat ik nodig heb als... Heel erg tevreden met advies en service van dit bedrijf. Elise Wenting heeft me heel goed geholpen in een keuze maken, opties tegenover elkaar zetten, voor- en tegens, wat ik nodig heb als freelancer om naar klanten te gaan. De auto is dus ook precies wat ik zocht! Heel fijn om met al je vragen zo direct terecht te kunnen en beantwoord te hebben.
Aflevering was helemaal perfect, keurige medewerker Brandon, ver voor het afgesproken tijdstip, zelfs met wegversperring e.d., hield me telkens op de hoogte hoe lang het nog zou duren. Aanrader!

Beste,
WE proberen iedereen altijd advies op maat te geven en zijn blij te horen dat u tevreden bent over onze service. Hartelijk dank voor uw positieve reactie, daan doen we het voor.
Met...
Beste,

Voetbalschool Ricardo Smits

Dealerleasing

Beschrijf hier uw ervaring

Bedrijf dat mee denkt met zijn klanten

Zeer blij met deze maatschappij top

Reactie Dealerleasing.nl:

Bedankt voor uw positieve review Voetbalschool Ricardo Smits!

Sonya

Ongelooflijk hoe goed ik ben geholpen met het verkrijgen van mijn auto! Vanaf dag 1 heb ik nauw contact met de account manager Élisee. Zij heeft mij onwijs goed geïnformeerd, begeleid en... Ongelooflijk hoe goed ik ben geholpen met het verkrijgen van mijn auto! Vanaf dag 1 heb ik nauw contact met de account manager Élisee. Zij heeft mij onwijs goed geïnformeerd, begeleid en belangrijkste uitstekend te woord gestaan. Elke keer weer. Ik wist steeds weer met vragen te komen en steeds weer kreeg ik er een antwoord op. Had ze niet meteen een antwoord dan kwam ze er weer snel op terug. Top service!

Ook de dames van de administratie Danielle en Charelle hebben mij onwijs goed geholpen. De factuur werd mij vooraf goed uitgelegd.

Wat betreft de aflevering kan ik alleen maar nog blijer over zijn want die werd eerder afgeleverd dan de afgesproken tijd.
Een goed begin is het halve werk! Door de service en klant is koning houding voelde het meteen vertrouwd aan. En de auto, die is zoals toegezegd heel jong en in een super mooie staat! Ik rij er met plezier in en zal iedereen dealerleasing aanbevelen.

Service & kwaliteit is waar het om draait bij de klant en dat maken zij zeker waar.

Nogmaals hartelijk dank! Ik ben enorm tevreden.
Kijk uit naar een fijne samenwerking.

Top service
Transparant
Er wordt geluisterd naar de klant
Er wordt meegedacht met de klant
Top service
Transparant
Er wordt geluisterd naar de klant
Er wordt meegedacht met de klant
Afspraken zijn afspraken, voor zowel dealerleasing als de klant. Je weet waar je aan toe bent.

Reactie Dealerleasing.nl:

Wat een mooie positieve reactie. We zijn erg blij om dit te horen natuurlijk! We doen onze uiterste best om een perfecte service te bieden. Vanaf het eerste telefoongesprek, tot een snelle... Wat een mooie positieve reactie. We zijn erg blij om dit te horen natuurlijk! We doen onze uiterste best om een perfecte service te bieden. Vanaf het eerste telefoongesprek, tot een snelle aflevering, tot servicevragen na de aflevering..
We hopen natuurlijk dat u zo positief blijft. Bedankt!
Mvg Dealerleasing

Debbie Wouda

Zeer tevreden en goede service.

Beschrijf hier uw ervaring

De auto is netjes gebracht, vriendelijke medewerker. Wat probleempjes gehad met de stroeve veiligheidsriem en lege accu. Alles werd direct geregeld en netjes opgelost. Dit bedrijf is een aanrader!

Van beek

Duidelijk en komt afspraken na

Interesse na aflevering (2 weken) of alles goed bevalt

Mark

Via mail goede en snelle afhandeling.
Maandag auto gekozen vrijdag afgeleverd voor de deur.
??

E. Dozeman

Alles is goed geregeld en problemen lossen ze snel op.

Beschrijf hier uw ervaring

Goede klantenservice die snel reageert.