Elwin Dorlas

(Update onderaan)Helaas geen aanrader. Erg langzaam met alle contact. "Betimmerde bus" heeft een paar planken tegen de zijkanten aan. Achterdeuren en zijdeuren blijven bloot, waardoor er makkelijk schade vanuit de binnenkant ontstaat. Elke schade wordt direct het eigen risico van €500 aan vast gezet. Bij pech erg slechte sevice. Afhandeling na shortlease ook erg slecht. Een duidelijk gevalletje van goedkoop is duurkoop.
UPDATE: Nadat ik de bovenstaande review heb geplaatst is er redelijk snel contact met mij opgenomen. Dít wilden ze toch wel graag rechtzetten. Een zeer correcte en vriendelijke dame heeft mij te woord gestaan en we hebben veel email en telefooncontact gehad om het eea op te lossen. Mijn probleem: Er was schade aan de binnenkant van de auto ontstaan door het gebrek aan betimmering. Dit betrof een aantal kleine deukjes in de achterdeuren van de auto.. Ook was er schade ontstaan doordat er een andere auto met trekhaak tegen de bus was aangereden. Hierdoor was er een diepe deuk van 5x5cm ontstaan. Voor beide schades rekent Dealerleasing €495. (tweedehands onbeschadigde achterbumper kost €90). Alle schades werden automatisch afgeschreven. Nadat ik mijn beklag had gedaan over het feit dat ik het daar niet mee eens was, werd mij beleefd medegedeeld dat dit nou eenmaal zo was. punt. Tóen heb ik het bovenstaande review geschreven, en tóen hebben ze contact met mij opgenomen. Uiteindelijk na wat onderhandeling hebben ze eenmaal €495 teruggestort voor de schade aan de binnenkant van mijn bus. Hun woorden: "Uit coulance". Mijn woorden "Als daar de gebruikelijke betimmering had gezeten, was er nooit schade ontstaan." De tweede schade kan ik niets aan doen, maar Dealerleasing uiteraard ook niet. Ook al is het bedrag te hoog voor de schade, ga ik hier dus nu wel mee akkoord. En zoals afgesproken, heb ik bij deze de feedback wel aangepast.
Ik kan bij goed geweten het bedrijf geen volle 10/10 geven, omdat dit niet zo had moeten gaan. Wel hebben ze uiteindelijk wel de moeite gedaan om mij tevreden te maken(/de feedback te laten aanpassen). vandaar geen 1/10 maar een 7/10.

Beschrijf hier uw ervaring

Redelijk nette cabine.

Reactie Dealerleasing.nl:

Geachte heer Dorlas,
Hartelijk dank voor uw feedback.
Fijn dat dit netjes is opgelost.
DealerLeasing B.V.

Score voor Dealerleasing.nl: 3.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Afgenomen dienst: Shortlease bus