Patricia de bijl

Snelle afhandeling geen poespas gewoon rijden
Is er iets aan de auto hop even naar de garage en het wordt verholpen dus geen extra kosten
Hoe fijn is dat
ik zou voor dealerleasing...
Snelle afhandeling geen poespas gewoon rijden
Hoe fijn is dat
ik zou voor dealerleasing gaan

Beschrijf hier uw ervaring

Snel makkelijk en super handig

Landman Techniek

Fijne samenwerking, denken mee en dienen goede oplossingen aan.
Zeker aan te bevelen.

Beschrijf hier uw ervaring

Goede service en fijn persoonlijk contact

Bellus Toys B.V.

Bellus Toys B.V.

Beschrijf hier uw ervaring

Dealerleasing is bij uitstek de beste partij om een leaseplan onder te brengen. Samenwerken! We werken samen om het beste resultaat te behalen. Dit is een combinatie van service, empathie én het juiste voorstel voor onze bedrijfswagens. Helaas hebben wij een onlangs een schadegeval gehad dat zeer correct en adequaat is opgelost door Dealerleasing. Dus niet alleen wanneer het goed gaat staan ze voor je klaar. Dát is precies het bedrijf wat bij ons past. Wij bevelen Dealerleasing dan ook ten zeerste aan!

OAMKB

Goede service

Beschrijf hier uw ervaring

Heel goede service, prima ervaring. Ik heb tijdelijk een auto geleased omdat ik een automaat nodig had. Heel flexibel en duidelijk. De aflevering was heel goed.

House of Sales

Uitstekende service en kwaliteit voor een zeer redelijke prijs

Beschrijf hier uw ervaring

Sinds enkele jaren werken wij als bedrijf samen met Dealerleasing. Omdat de branche waarin wij werken sterk wisselt, is het prettig dat Dealerleasing met de inzet van wagens hierin meedenkt. De... Sinds enkele jaren werken wij als bedrijf samen met Dealerleasing. Omdat de branche waarin wij werken sterk wisselt, is het prettig dat Dealerleasing met de inzet van wagens hierin meedenkt. De communicatie met de verschillende afdelingen binnen Dealerleasing loopt soepel en de levering is altijd op korte termijn. Kortom, een samenwerking met Dealerleasing kunnen wij elk bedrijf aanraden.

Marc Eijkelenboom

OK!

Beschrijf hier uw ervaring

Bij dealerleasing kan je voor een korte termijn leasen wat erg handig is.
Let wel goed op je administratie want ik kreeg vrij veel verkeerde facturen tijdens de lease.

Thomas

Als prima ervaren. Auto werd keurig afgeleverd en heb daar 3 maanden probleemloos mee gereden.

Beschrijf hier uw ervaring

Heel eenvoudig en ideaal dat dit bedrijf in mijn woonplaats gevestigd is.

ivica stanisavljevic

Makkelijk , snel en duidelijk.

Pascal

Vriendelijke, snelle service!

Beschrijf hier uw ervaring

Erg fijne en snelle communicatie met Henry van Dealerleasing.
Vragen werden netjes en snel beantwoord, zeker een aanrader om hier te leasen!

Pieter de Boer

Snelle service bij auto-klachten, leuke klantvriendelijke personeelsleden en goeie klantenservice.

Beschrijf hier uw ervaring

Het is een goed bedrijf die goeie service levert. Ik had een Alfa Romeo Mito (rood) 111000 Km geshortleased en was meer dan tevreden. De auto zelf lag iets te laag op de weg maar daar kan... Het is een goed bedrijf die goeie service levert. Ik had een Alfa Romeo Mito (rood) 111000 Km geshortleased en was meer dan tevreden. De auto zelf lag iets te laag op de weg maar daar kan Dealerleasing natuurlijk niets aan doen. Met een Schade (defect aan de auto) werd ik naar een dealer in de buurt verwezen en daar werd de schade direct verholpen.

Ik zou het aanraden.