Bent u tevreden over de klantvriendelijkheid?
Hoe beoordeelt u de kennis van de medewerk(st)ers?
Hoe heeft u het contact met dit bedrijf ervaren?

Mary Mourik

Prima service, er wordt goed met je meegedacht en zelfs na afloop van de garantie periode werd een klacht keurig afgehandeld. Echt top!👍

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Service, vriendelijk en vlot contact

Beste mevrouw Mourik,
Beste mevrouw Mourik,
Wij willen u hartelijk danken voor deze lieve woorden en de prachtige 10 sterren. Wij zijn erg blij om te horen dat uw ervaring u goed beviel. Wij wensen u nog veel plezier van uw bankstel.

Wiebe Stoelwinder

Dat is uitstekend gegaan.

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Klantgericht, klantvriendelijk en open en transparant.

Reactie De Ruijtermeubel:

Bedankt voor deze prachtige review! Wat goed om te horen dat alles uitstekend is gegaan! Wij wensen u erg veel plezier met uw aankoop en hopelijk tot ziens!
Roos...

Joyce

Prima voorlichting en hulp bij keuze bank. Behulpzaam en geduldig. Plus heerlijke koffie met appeltaart. En een lekker presentje (borrelbox) mee naar huis ivm jubileum van het merk van de bank die... Prima voorlichting en hulp bij keuze bank. Behulpzaam en geduldig. Plus heerlijke koffie met appeltaart. En een lekker presentje (borrelbox) mee naar huis ivm jubileum van het merk van de bank die ik heb gekocht

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Grote keus, prima service, aardig personeel.

Beste mevrouw Hogendijk,
Bedankt voor de mooie review! Wat fijn om te horen dat u zo een goede ervaring hebt gehad bij ons in de winkel!
Wij wensen u heel veel plezier van uw prachtige...
Beste mevrouw Hogendijk,
Wij wensen u heel veel plezier van uw prachtige bank!

Carlo Snel

Vandaag onze August bank ontvangen. Keurig afgeleverd, in elkaar gezet en de verpakkingen weer meegenomen, wederom een zeer prettige ervaring.
De aankoop was al zeer plezierig! Als je van plan...
De aankoop was al zeer plezierig! Als je van plan bent om de showroom te bezoeken, vraag dan naar Jill. Zelden ben ik een meer ervaren, empatisch en enthousiaste verkoper tegengekomen dan Jill. Zowel mijn vrouw als ik hebben het hele aankoopproces als heel erg prettig ervaren bij Jill en het hele verder verloop tot en met de aflevering is ook keurig en helder gegaan.
Wij zijn blij

Verkoop, communicatie, logistiek

Beste meneer Snel,
Beste meneer Snel,
Bedankt voor deze prachtige review! Wat ontzettend fijn om te horen dat alles zo goed is gelopen en dat u wederom een zeer prettige ervaring hebt gehad! Wij geven het prachtige compliment door aan Jill en wensen u erg veel plezier met uw prachtige August bank.

Peter

Geweldig geholpen door Ron! Duidelijke informatie en goed advies.

Open gastvrij vriendelijk deskundig

Beste Meneer,
Wat fijn om te horen dat u geweldig bent geholpen door Ron. Wij geven het prachtige compliment door aan Ron en wensen u heel veel plezier met uw nieuwe bank!
Met vriendelijke...
Beste Meneer,

Gerard

Heel goed en vriendelijk geholpen en een eerlijk advies gekregen!

Eerlijk, kundig advies

Beste meneer,
Bedankt voor deze prachtige review! Wat goed om te horen dat u goed en vriendelijk bent geholpen bij ons in de winkel. Wij wensen u heel veel plezier met uw aankopen!
Met...
Beste meneer,

van 't Hof

We zijn erg goed geholpen door Ron. We waren op zoek naar een nieuwe eethoek en bank. Hij had veel geduld met ons en het was een gezellige middag. Bedankt voor de goede zorgen, Ron!

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Kennis van meubels, gastvrijheid en vriendelijkheid.

Beste mevrouw van `t Hof,
Beste mevrouw van `t Hof,
Wat geweldig om te horen dat Ron jullie zo goed heeft kunnen helpen. Hartstikke bedankt voor deze prachtige 5 sterren en wij wensen u nog veel plezier van uw bank en eethoek.

J van Driel

Goede en fijne personeel….kortom
Super meubelwinkel

Kennis en vriendelijk heid

Beste meneer van Driel,
Beste meneer van Driel,
Wat fijn om te horen dat je zo`n mooie ervaring heb ervaren in onze winkel. Wij willen u enorm bedanken voor deze prachtige review en wensen u alvast veel plezier met uw bank en eettafel.

Van der Meide

Op zoek naar een nieuw inrichting voor onze woonkamer, zijn we kundig, geduldig en zeer prettig geholpen door Martin

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Kennis van zaken en zeer klantvriendelijk

Beste meneer van der Meide,
Beste meneer van der Meide,
Hartstikke bedankt voor deze prachtige review. Wij zijn enorm blij om te horen dat u zo heeft genoten van uw ervaring in onze winkel. Martin is inderdaad een zeer goede adviseur en wij vinden het erg fijn dat ook u daarvan heeft kunnen genieten. Wij wensen u alvast veel plezier van uw nieuw ingerichte woonkamer.

Aam. P

Ik was bij Henders en Hazel

Goede service

Beste mevrouw Pijnacker,
Bedankt voor deze mooie review, wij waarderen de 5 sterren enorm. Wij wensen u alvast veel plezier van uw aankoop.