Montage
Kwaliteit offerteaanvraag

Herbert

Prima.

Verstand van zaken. Had nog een aantal vragen, deze konden goed beantwoord worden.

Geen.

Helder

Wij zijn prima tevreden over de in speciaal gewenste kleuren gespoten garage deuren voor weinig geld. De bezorging was top en geen moeite te veel.

vriendelijkheid en de prijs

Wj van Dijk

Snelle en correcte levering, vriendelijke bezorging.

Mirte van Lingen

Vriendelijke eigenaars, snelle reactietijd, goede kwaliteit.

Snelheid bij reactie en levering

Fam. Baukema

Na een bezoek aan de showroom in Assen (lekkere koffie!) overgegaan tot aanschaf van een garagedeur type middengroef. De Rooij doet wat wordt beloofd: snelle levering en goede service tot aan de...

Service en klantgerichtheid
Hartelijke ontvangst in showroom

N.v.t.

Berta de Harmonie

Mijn ervaring met De Rooij Garagedeuren is erg goed. Snelle reactie en goede service. Kwaliteit van het materiaal is bovendien goed. Ik zou het bedrijf zeker aanbevelen bij derden.

Service, snelheid, vriendelijk, betaalbaar (!).

Geen.

Hannah

Zeer snelle levering, goede prijzen en simpelweg de afspraken goed nagekomen. Erg goed!

Snelheid, kwaliteit en service.

Pieter Jansen

Erg tevreden met de geleverde garagedeuren. Vriendelijke service en snelle afhandeling; top!

Vriendelijke service

G. Brandsma

Telefonisch goed bereikbaar en vriendelijk te woord gestaan. Goede adviezen gehad over welke deur het best bij onze garage zou passen. Levering was vervolgens snel en naar volle tevredenheid. We...

Prijs-kwaliteit verhouding

Niets!

R Bosscher

Erg klantvriendelijk en servicegericht. Persoonlijke aandacht is echt een pluspunt

De persoonlijke aandacht, net het stapje verder gaan voor mij als klant. Meedenken in oplossingen en kleine schade snel en adequaat verhelpen.

Zorgen dat dit niveau op peil blijft is de enige tip.