Montage
Kwaliteit offerteaanvraag

Dhr. Ploeger

We zijn erg tevreden over de door De Rooij geleverde garagedeur, de kwaliteit is zeer goed. De montage was prima te doen en ook de communicatie verliep soepel. Al met al een zeer positieve ervaring.

Communicatie
Kwaliteit van het product

Anne

Fijne mensen en mooie deuren. We hebben goed advies ontvangen en zijn blij met het resultaat.

snelle service en goed advies

nee, helaas niet

Stefan koopman

Goed. Netjes en prettig contact.

Sterke communicatie.

Jullie mogen best wat meer van jezelf laten zien op de website!

Sandra van Dijk

Prima! Snelle service, vriendelijke benadering van de contactpersonen. Eindproduct voldoet aan de verwachtingen.

Ellen Veenstra

Zeer positief, er is veel kennis in huis en nemen de tijd om zaken goed uit te zoeken en voor jou te regelen. Afspraken worden nagekomen.

kennis en geduld

nee, ik was zeer positief verrast door hun doortastendheid

helder

Naam: Fam. Helder
Wij zijn zeer tevreden over de garagedeur en de bezorging van de deuren. Erg klantvriendelijk

Annemieke Krikke

Erg vriendelijke mensen die ons goed advies hebben gegeven. Wij zijn erg blij met onze deur. Goede kwaliteit en goede prijs, passend bij ons huis.

snelle respons en goed advies

nee

Mevr. Boersma

Ik heb 2 maanden geleden een garagedeur gekocht bij De Rooij Garagedeuren. Wat een aardige en behulpzame dames werken daar! Installatie ging ook best goed met de Nederlandstalige handleiding erbij!!... Ik heb 2 maanden geleden een garagedeur gekocht bij De Rooij Garagedeuren. Wat een aardige en behulpzame dames werken daar! Installatie ging ook best goed met de Nederlandstalige handleiding erbij!! Top bedrijf!

Behulpzaam en verstand van zaken

Hendrik Jan Mosterman

Goed, vriendelijke en goed geĆÆnformeerde dames die je te woord staan. Snelle levering conform afspraak

Direct contact mogelijk bij vragen, ook een technische hulplijn bij installatie.

Open op koopavond of op zaterdag? Dan alleen op afspraak.

Sander

Drie jaar geleden een deur gekocht met alles erop en eraan, inclusief montage. Drie jaar later motor kapot. Het gaat hierbij om een schuur die we gemiddeld twee keer per week betreden. De deur is... Drie jaar geleden een deur gekocht met alles erop en eraan, inclusief montage. Drie jaar later motor kapot. Het gaat hierbij om een schuur die we gemiddeld twee keer per week betreden. De deur is dus niet dagelijks gebruikt. Over het algemeen werkte de deur voor de restOK, maar je ziet er echt vanaf dat het om goedkopere Chinese kwaliteit is.

Contact gehad met de De Rooij Garagedeuren, maar ze hebben geen monteur meer in dienst en er kan niemand komen kijken. Ik moest de motor zelf demonteren en naar hun opsturen. Allereerst vind ik dat de deur snel kapot is gegaan ten tweede heb alles laten monteren juist omdat ik er voor de rest verstand van heb.

Als ik nog een keer zou moeten kiezen zou ik doorsparen voor een betere kwaliteit. Uiteindelijk gaat het toch om een beste investering.

Prijs.

Reactie De Rooij Garagedeuren:

Goedendag,
Bedankt dat u de moeite heeft genomen om feedback te geven op ons bedrijf.
Goedendag,
Bedankt dat u de moeite heeft genomen om feedback te geven op ons bedrijf.
Natuurlijk jammer dat deze niet zo positief is. Het klopt inderdaad dat wij gestopt zijn met de montage van garagedeuren. We verkopen nu alleen garagedeuren als bouwpakket, voor de doe-het-zelver.
De motor die wij leveren is van goed kwaliteit en hebben we weinig problemen mee. Maar af en toe gebeurt het natuurlijk dat dit kapot gaat. Wij proberen dit op zodanige wijze op te lossen dat er zo weinig mogelijk kosten gemaakt hoeven te worden door de klant. In dit geval dus opsturen naar ons, zodat wij de motor kunnen nakijken en repareren.
De Rooij Garagedeuren