Montage
Kwaliteit offerteaanvraag

K. Pieterse

Perfect, snelle levering, een mooie prijs en een geweldige service.

Snelle levering en een goede telefonische service tijdens montage.

Harrylocoproductions

Top, ik had wat montage problemen: snel en valk nodig opgelost

Overzichtelijk assortiment, scherpe prijzen kozen. Top service.

Ferdinand

Zeer slecht
mooie woorden maar drama vanaf het moment de monteur de stap in de garage zette

Mooie praatjes

Een ervaren monteur in dienst nemen ipv deze prutser die zelfs het veren pakket verkeerd om plaatst

Exoo

Netjes geholpen en snelle levering

Pierre van den Berg

Op internet gevonden voor een niet alledaags product nl. garage vleugeldeur opener. Na zeer vriendelijk telefonisch contact ,mondelinge offerte,gelijk besteld en betaald. 2 dagen later in huis.... Op internet gevonden voor een niet alledaags product nl. garage vleugeldeur opener. Na zeer vriendelijk telefonisch contact ,mondelinge offerte,gelijk besteld en betaald. 2 dagen later in huis. Omdat de montage handleiding voor een leek ontbrak nog even nagebeld. Geen probleem . Direct per mail ontvangen.
Hier kun je ook nog terecht als je al betaald hebt.

Klantvriendelijk en goede service

Nvt

Rob

Goed en snelle reactie bij vragen

Prijs kwaliteit verhouding

Filmpje voor plaatsen elektrische deur opener plaatsen

Jos kuijper

In 1 woord fantastisch.
Zondags besteld dinsdags in huis SUPER.
In 1 woord fantastisch.
Zondags besteld dinsdags in huis SUPER.
Bij controle bleek er 1 onderdeeltje niet aanwezig te zijn, GEEN PROBLEEM belletje gepleegd en de volgende dag in de brievenbus.
Dit Is een bedrijf waar je zaken mee kan doen, deze mensen doen wat ze zeggen.
Top,top,top

Komen gemaakte afspraken na, en deskundige mensen aan de telefoon, NIET van "momentje" ik verbind u Door.

Eefting

Fijn contact en deskundig advies.
Ook snelle reactie op vragen.
Ga zo door!

Snelle reactie.
En een hele mooie deur.

Vis

Rommel!

Reactie De Rooij Garagedeuren:

Goedendag,
Wat jammer dat we deze feedback ontvangen!
Goedendag,
Wat jammer dat we deze feedback ontvangen!
We kunnen uw gegevens helaas niet vinden in ons systeem. Zou u ons een mailtje willen sturen met uw klant- en of factuurnummer. En uiteraard horen wij ook graag wat er aan de hand is, zodat we de problemen kunnen oplossen.
De Rooij Garagedeuren

Hm geerligs

We hebben 3 weken geleden gemeld dat er 2 panelen van de electrische deur deukjes inzitten. Tot op heden niets gehoord vind dit wel slecht. Hm Geerligs Drachten

Sneller klachten behandelen1

Reactie De Rooij Garagedeuren:

Goedendag,
Wij kunnen uw gegevens niet terug vinden in onze administratie. Kan het zijn dat de garagedeur onder een andere naam bij ons gekocht is? Ook kunnen wij geen mail van u terugvinden over de klacht. Zou u zo vriendelijk willen zijn om een mail te sturen naar info@derooijgaragedeuren.nl en daarbij uw klant- en/of factuurnummer vermelden, dan kunnen wij het probleem oplossen.
De Rooij Garagedeuren