Montage
Kwaliteit offerteaanvraag

Sibbald

Goede kwaliteit van materiaal.
Klant vriendelijk
Goede service

Klant vriendelijk

Tijdplanning

C.J.H. van der Vegt

Naar aanleiding van enkele negatieve reacties die ik hier zie wil ik bij deze mijn ervaring delen.
Ik heb van dit bedrijf al een paar garagedeuren gemonteerd in de regio Rotterdam.
Samen...
Samen met de duidelijke montagehandleiding en de instructie video kan een kind de was doen.
Lukt het daar alsnog niet mee dan zal er vast wel iets anders zijn waar je wel goed in bent.
Ook zijn het prima deuren, zeker aan de prijs kwaliteit verhouding valt niets op aan te merken.

goed product voor goede prijs

nvt

Ruben

Goede prijs/kwaliteitsverhouding

De Rooij garagedeuren biedt een uitstekende klantenondersteuning, ze reageren zeer snel via e-mail of telefoon met passend advies en oplossingen. De prijs is goed en de kwaliteit is voor deze prijs... De Rooij garagedeuren biedt een uitstekende klantenondersteuning, ze reageren zeer snel via e-mail of telefoon met passend advies en oplossingen. De prijs is goed en de kwaliteit is voor deze prijs ook prima. De deur was (zeer) snel geleverd.

Bij de deur was geen handleiding meegeleverd. Er is wel een online handleiding, maar deze is op veel punten onduidelijk. Uiteindelijk hebben we een aantal keer contact opgenomen met de Rooij en... Bij de deur was geen handleiding meegeleverd. Er is wel een online handleiding, maar deze is op veel punten onduidelijk. Uiteindelijk hebben we een aantal keer contact opgenomen met de Rooij en nadat zij binnen één dag missende onderdelen opgestuurd hebben, is de montage gelukt. Wel een groot nadeel: het plastic beschermingsfolie blijft achter in de naden van de deur. De Rooij geeft aan dit te verwijderen met een mes, maar het zou beter zijn als ze het folie niet achter de naden plakken. Verder waren niet alle onderdelen op maat geleverd. Ook kon de bovenste lat niet vastgezet worden aan de zijkant, omdat dit niet was voorbereid in de fabriek (constructief niet per se nodig, maar wel aangegeven in de handleiding).

K. Pieterse

Perfect, snelle levering, een mooie prijs en een geweldige service.

Snelle levering en een goede telefonische service tijdens montage.

Harrylocoproductions

Top, ik had wat montage problemen: snel en valk nodig opgelost

Overzichtelijk assortiment, scherpe prijzen kozen. Top service.

Ferdinand

Zeer slecht
mooie woorden maar drama vanaf het moment de monteur de stap in de garage zette

Mooie praatjes

Een ervaren monteur in dienst nemen ipv deze prutser die zelfs het veren pakket verkeerd om plaatst

Exoo

Netjes geholpen en snelle levering

Pierre van den Berg

Op internet gevonden voor een niet alledaags product nl. garage vleugeldeur opener. Na zeer vriendelijk telefonisch contact ,mondelinge offerte,gelijk besteld en betaald. 2 dagen later in huis.... Op internet gevonden voor een niet alledaags product nl. garage vleugeldeur opener. Na zeer vriendelijk telefonisch contact ,mondelinge offerte,gelijk besteld en betaald. 2 dagen later in huis. Omdat de montage handleiding voor een leek ontbrak nog even nagebeld. Geen probleem . Direct per mail ontvangen.
Hier kun je ook nog terecht als je al betaald hebt.

Klantvriendelijk en goede service

Nvt

Rob

Goed en snelle reactie bij vragen

Prijs kwaliteit verhouding

Filmpje voor plaatsen elektrische deur opener plaatsen

Jos kuijper

In 1 woord fantastisch.
Zondags besteld dinsdags in huis SUPER.
In 1 woord fantastisch.
Zondags besteld dinsdags in huis SUPER.
Bij controle bleek er 1 onderdeeltje niet aanwezig te zijn, GEEN PROBLEEM belletje gepleegd en de volgende dag in de brievenbus.
Dit Is een bedrijf waar je zaken mee kan doen, deze mensen doen wat ze zeggen.
Top,top,top

Komen gemaakte afspraken na, en deskundige mensen aan de telefoon, NIET van "momentje" ik verbind u Door.