Kwaliteit offerteaanvraag

L.J. Flikweert

Zeer recent hebben we bij De Rooij Garagedeuren dubbele openslaande garagedeuren besteld. Het offertetraject was heel plezierig en José en Tonia hebben onze vragen en wensen snel beantwoord en uitgevoerd. Daarnaast hadden ze ook nog de beste prijs! Na de bestelling vond de levering plaats zoals afgesproken en konden we de deur plaatsen. Perfect uitgevoerd naar onze wensen. Helaas bleek dat de fabrikant de deurpanelen had voorzien van te weinig verf, waardoor de grondlaag zichtbaar was. We kwamen hier achter toen de deuren al stonden. Direct een mail gestuurd naar de Rooij en de situatie uitgelegd met enkele foto's erbij. Binnen een dag kregen we keurig reactie en werden we gebeld dat ze contact hadden opgenomen met de leverancier en dat er inderdaad te weinig verf op de deuren zat. Ze hadden direct met de fabrikant de afspraak gemaakt dat de deurpanelen opnieuw gemaakt zouden worden, gespoten zouden worden en van een laag baroflon worden voorzien als extra bescherming omdat wij aan de kust wonen. Een monteur van de fabrikant komt de panelen nu vervangen. Wat ons betreft topservice die je weinig tegen komt! Dus niet alleen het voortraject verloopt prima, maar ook als er wat is kun je op ze rekenen. Een heel fijn bedrijf wat we van harte aanbevelen!

Topservice, vriendelijkheid en verstand van zaken!

Score voor De Rooij Garagedeuren: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Aangekocht product: Dubbele openslaande garagedeuren