Lotte

Onwijs fijne winkel! Veel groter dan verwacht. Goed aanbod nieuw en tweedehands. Goed advies gehad voor het aanschaf van skispullen voor mijn Anwärter opleiding.

Karien

Top geholpen. Ieder z’n eigen “afdeling” en wist goed waar die het over had. We zouden er alleen heen gaan om spullen te huren, maar kwamen thuis met een complete snowboard set. (Snowboard schoenen... Top geholpen. Ieder z’n eigen “afdeling” en wist goed waar die het over had. We zouden er alleen heen gaan om spullen te huren, maar kwamen thuis met een complete snowboard set. (Snowboard schoenen en bindingen) en de rest van het gezin skies gehuurd. Nu kunnen we as kerst er tegenaan! Thnx voor jullie hulp.

Jochem van Triest

Ruime keuze en kijkt naar de klant zijn voorkeuren

Merle

Goed geholpen en alle 3 fijne schoenen op de kop getikt. Op naar een mooi wintersport seizoen.

Zoltan

Een echte aanrader. Prima bedrijf

Merel Hovius

Top! Deskundig geholpen en alle tijd voor ons genomen.

Stefan Huijgen

Gisteren ski’s gekocht voor mijn vrouw, super netjes en zeer snel geholpen.

Tara van der Knaap

Super geholpen, er werd goed meegedacht en iedereen was erg behulpzaam en vriendelijk.

Annemiek

Personeel heeft veel verstand van ski’s en is erg vriendelijk. Ondanks dat het druk was, hadden ze goed aandacht voor iedere klant

Myrian van de Beek

Fijne mensen met verstand van wat ze verkopen. Als beginner is het altijd lastig om de juiste ski te vinden maar met behulp van deze toppers ga je met een goed stel ski’s de deur uit. En ook nog... Fijne mensen met verstand van wat ze verkopen. Als beginner is het altijd lastig om de juiste ski te vinden maar met behulp van deze toppers ga je met een goed stel ski’s de deur uit. En ook nog prachtig roze skistokken 😍