Marcel van Rekum

Na een uur rijden binnen komen en je direct thuis voelen. Zo voelt een eerste bezoek bij de skischuur. Goed en serieus geholpen door Hans met een nieuw snowboard, bindingen en schoenen. Echt... Na een uur rijden binnen komen en je direct thuis voelen. Zo voelt een eerste bezoek bij de skischuur. Goed en serieus geholpen door Hans met een nieuw snowboard, bindingen en schoenen. Echt gepassioneerde mensen die de tijd voor je nemen.

Hi Marcel,
Bedankt voor de mooie review! We wensen je veel plezier met snowboarden. Groetjes Hans.

Jan de Vegt

T O P, Professioneel en vriendelijk geholpen. Leuke sfeer, het wintersportgevoel kwam gelijk naar boven

Hi Jan,
Thanks! Veel plezier op de wintersportvakantie!

Inge Mauritz

Verrassend grote knusse schuur met heel veel keus. Goed en eerlijk advies

Hoi Inge,
Wat fijn om te horen! Veel plezier met de skischoenen!

W. Exel

Was voor de 1ste x hier, maar super aardige mensen. Zeer goed geholpen, en tevreden met ski's stokken en schoenen de deur uit gegaan! Ik ga zeker terug! Bedankt.

Hi Wendy,
Wat fijn om te horen. We wensen je een fijne skivakantie toe!

Van Egmond

Kom hier voor het 2e jaar. Vriendelijke ontvangst en nemen echt de tijd voor je. Duidelijke uitleg over ski’s en schoenen gekregen zodat je een goede keuze kunt maken. Fijne zaak.

Hi Ronald,
Bedankt voor de top recensie! Heel veel plezier op de skivakantie!

Pim Keukens

Erg fijn geholpen. Deskundig advies.

Hi Pim,
Bedankt voor je mooie review! Veel plezier met het snowboarden!

J.Witteveen

Afgelopen week bezoek gebracht aan De Skischuur, voor skies, schoenen en stokken. Een woord.... Geweldig bedrijf! Het personeel is super behulpzaam, professioneel en vriendelijk, men neemt de tijd... Afgelopen week bezoek gebracht aan De Skischuur, voor skies, schoenen en stokken. Een woord.... Geweldig bedrijf! Het personeel is super behulpzaam, professioneel en vriendelijk, men neemt de tijd voor je! Voor een ieder die opzoek is naar wintersport producten zou ik dit bedrijf van harte aanbevelen!

Hi Jos,
Dat is fijn om te horen! Bedankt voor je enthousiasme en mooie review. We wensen je veel skiplezier!

Sara Frens

Voor de tweede keer bij “ De Skischuur”! Eerst onze dochter een nieuw set schoenen, ski’s en stokken! Geweldig hoe er gekeken word naar voeten en type kind! Echt stukje afdalen op professioneel... Voor de tweede keer bij “ De Skischuur”! Eerst onze dochter een nieuw set schoenen, ski’s en stokken! Geweldig hoe er gekeken word naar voeten en type kind! Echt stukje afdalen op professioneel niveau! Wat voor skisters is ze? Wat past beste bij voet? En wat zit beste om enkels!
Gisteren is onze zoon met blij hoofd de winkel uitgelopen! Prachtige skischoenen, mooie latten en stokken! Super set goed afgepast naar zijn sportieve persoonlijkheid.
Top hoe ze het doen! Eerlijk over prijzen enz!
Wij komen nog keer terug om onze sets op te halen!

Hi Sara,
Ontzettend bedankt voor de mooie review! We wensen jullie veel plezier op skivakantie en zien jullie graag weer terug in 'De Skischuur'!

Marthilde Koster

Geweldige ervaring! Je wordt heel snel geholpen, het personeel neemt echt de tijd voor je, zijn super vriendelijk en geven professioneel advies en hebben heel groot aanbod van nieuw en 2e hands... Geweldige ervaring! Je wordt heel snel geholpen, het personeel neemt echt de tijd voor je, zijn super vriendelijk en geven professioneel advies en hebben heel groot aanbod van nieuw en 2e hands skischolen. Echt een aanrader met veel keus!

Hi Marthilde,
Bedankt voor de fijne review. Heel veel plezier met je nieuwe ski's en schoenen!

Tineke Mulder

Ontzettend aardige mensen die hun vak verstaan. Goede uitleg over de nieuwe skischoenen. Ook het slijpen en waxen ziet er keurig uit!

Hi Tineke,
Bedankt voor het mooie compliment. Daar worden wij blij van. Wij wensen je veel skiplezier!