Henk Bosch

Deze week nieuwe gebruikte ski’s gekocht. Heel prettig geholpen en professioneel uitleg gegeven. Van onze veel te oude eigen ski’s heel netjes aangegeven dat je daar nog wel mee kon skiën, maar... Deze week nieuwe gebruikte ski’s gekocht. Heel prettig geholpen en professioneel uitleg gegeven. Van onze veel te oude eigen ski’s heel netjes aangegeven dat je daar nog wel mee kon skiën, maar eigenlijk beter vervangen konden worden. Geen druk ervaren en met een goed gevoel de schuur verlaten!

Robbert

Super geholpen

Simon

Een erg fijne zaak waar ze je met passie voor het vak helpen de juiste materialen te vinden. Ik ben erg tevreden vertrokken en raad ze zeker aan.

Willem

Super goed geholpen bij De Skischuur! Veel kennis over de ski's en goed geadviseerd. Ze nemen echt de tijd om alles goed uit te zoeken.

Paul

Gevonden op internet en erg blij en tevreden om langs te gaan.
Super advies en zonder enige druk

Niels van de Brandhof

Duidelijk geholpen wat mijn keuze versterkt heeft!

Menno Westerhof

Ik ben zeer prettig geholpen voorzien van goed advies. Ik ben heel blij met mijn aankoop bij de Skischuur

Koen Zijlstra

Zeer vakkundig geholpen en goed advies. Nemen hier ook ruim de tijd voor. Prettig bedrijf en kom er zeker terug als ik weer wat nodig heb!

Koen

2e hands ski's en schoenen gekocht. Snel en goed geholpen prima keus en prima prijs.

Celine Jurjens

In de zoektocht naar de aankoop van tweedehands skimateriaal bij De Skischuur beland. Samen met mijn vriend zijn wij erg fijn geholpen. Alle tijd en aandacht om te kijken wat bij ons past. Met als... In de zoektocht naar de aankoop van tweedehands skimateriaal bij De Skischuur beland. Samen met mijn vriend zijn wij erg fijn geholpen. Alle tijd en aandacht om te kijken wat bij ons past. Met als resultaat dat wij allebei goed geslaagd zijn!