Marion

Super service en deskundigheid! Voor de tweede keer hier geweest om materiaal te kopen. Vandaag bij het kopen van ski’s en schoenen geholpen door Martijn. Hij luisterde heel goed naar de wensen van... Super service en deskundigheid! Voor de tweede keer hier geweest om materiaal te kopen. Vandaag bij het kopen van ski’s en schoenen geholpen door Martijn. Hij luisterde heel goed naar de wensen van mijn dochter en had enorm veel geduld om alles uit te leggen en de voor- en nadelen te benoemen zodat ze een goede keuze kon maken! Bedankt voor de topservice en het advies! Ze is ontzettend blij met haar nieuwe materiaal!

Wouter

Goede service van G2, top ski’s gehuurd en daarna gekocht bij de Skischuur. Alom een prettig bedrijf voor zowel de huur als koop van goede kwaliteit ski’s.

Jörg

2 jaar achter elkaar dezelfde set ski’s gehuurd bij De Skischuur en vandaag nuttig gebruik gemaakt van de mogelijkheid om deze set te kopen tegen een hele mooie prijs. Ben zeer te spreken over de... 2 jaar achter elkaar dezelfde set ski’s gehuurd bij De Skischuur en vandaag nuttig gebruik gemaakt van de mogelijkheid om deze set te kopen tegen een hele mooie prijs. Ben zeer te spreken over de goede service en gunstige tarieven! Aanrader!

Erik Boek

Al jaren met veel plezier de schoenen en skies gehuurd. Reserveren is gemakkelijk en ter plaatse staat alles klaar. Uitstekende kwaliteit materiaal in verschillende prijsklassen. Vakmensen die weten... Al jaren met veel plezier de schoenen en skies gehuurd. Reserveren is gemakkelijk en ter plaatse staat alles klaar. Uitstekende kwaliteit materiaal in verschillende prijsklassen. Vakmensen die weten waarover ze praten. Voor mij de nummer 1!

Miranda

Professionele snelle hulp, je merkt dat ze verstand hebben van hun vak en mn ski’s zijn er netjes behandeld voor onderhoud.

Raoul Borghuis

Door omstandigheden was ik later dan normaal gaan kijken naar nieuw eigen materiaal. Nieuwe schoenen en skies. Bij aankomst bij de Skischuur merk je gelijk hoe vakkundig en professioneel ze zijn. Je... Door omstandigheden was ik later dan normaal gaan kijken naar nieuw eigen materiaal. Nieuwe schoenen en skies. Bij aankomst bij de Skischuur merk je gelijk hoe vakkundig en professioneel ze zijn. Je wordt zeer vriendelijk ontvangen en na uitleg wat ik zocht gingen ze gelijk op zoek naar het juiste materiaal. En ze vonden het. Ik ben nu voor de 2e keer dit jaar aan het skiën en ben erg blij met de schoenen en skies die ik daar heb gekocht. Echt top materiaal. Gekocht in een top zaak. Echt een aanrader voor iedere skiliefhebber. Van beginner tot zeer gevorderden. Ze weten echt passend materiaal voor je te vinden. Ik ga nog even een afdalinkje nemen. Ben er echt happy mee

Bas Kulderij

Zeer vriendelijk ontvangst. Ski’s en snowboards zeer netjes geslepen en gewaxt. Zelfs op korte termijn kon ik nog langskomen.

Ingrid

Goede materialen en je wordt goed geholpen met passen, met goede uitleg. Naar onze ervaring een stuk beter dan wanneer we op de bestemming skis huren

A,H Sluiter

Ondanks alle drukte zijn we ontzettend vriendelijk en goed geholpen met deskundig advies. Zij deden echt de moeite om je te helpen en zijn met 2 nieuwe paar ski schoenen naar huis gegaan!