Sanne

Super service, goed geholpen met de aanschaf van mijn eerste ski’s! Fijne kennis, geen verkooppraatje mat adviespraatje!

Hi Sanne,
Thanks! Veel plezier met je nieuwe ski's!

Ed&Loes

Netjes en rustig geholpen bij het uitzoeken van een mooi 2de hands set skies en skischoenen.

Hi Ed & Loes,
Bedankt voor de mooie review :) Veel skiplezier!

AM

Ski’s gebracht voor onderhoud. Uitstekend geholpen en erg vriendelijke service.

Hoi,
Bedankt dat je bij ons het skionderhoud hebt laten doen. Wij wensen je veel skiplezier!

Minke

Goede hulp, maar weinig tijd

Hi Minke,
Hi Minke,
Dankjewel voor de mooie review. Het kan soms erg druk zijn in De Skischuur, vooral op de zaterdagen. We proberen dan toch iedereen zo goed mogelijk te helpen. De donderdagen en vrijdagen zijn meestal wat rustiger.
Wij wensen je in ieder geval veel skiplezier!

Koen Groen in 't Woud

Allemaal super vriendelijk, behulpzaam en goeie service

Hi Koen,
Dat horen we graag! Dankjewel :)

Roald

Ski's weggebracht voor groot onderhoud. Zag er goed uit en goed geholpen! Zelfs na 5 uur 's middags nog ff gauw de deur voor me open gedaan om ze weer op te halen.

Hi Roald,
Bedankt dat je bij ons langskomen bent voor het onderhoud. Wij wensen je veel skiplezier!

Uffelen

Fijn geholpen en veel keus in zowel nieuw als goed gebruikt voor redelijke prijzen

Hi,
Bedankt voor je mooie review! Wij wensen je veel skiplezier!

Chris de Boer

Op de bonnefooi naar de skischuur gegaan om te oriënteren op een skiset. Al bij de deur buiten werden we vriendelijk begroet en stonden twee collega's klaar om te helpen. Er werd goed de tijd... Op de bonnefooi naar de skischuur gegaan om te oriënteren op een skiset. Al bij de deur buiten werden we vriendelijk begroet en stonden twee collega's klaar om te helpen. Er werd goed de tijd genomen om tot de juiste skikeuze te komen op basis van ervaring en wensen op en buiten de piste en voor de schoenen is zeer ruim de tijd genomen waarbij er is gepast met en zonder inlegzooltje. We zijn tevreden met een mooie, goed geprijsde set voor mijn zoon naar huis gegaan.

Reactie De Skischuur:

Hi Chris, bedankt voor de mooie review. We zijn blij dat we jullie zo goed hebben kunnen helpen en wensen jullie veel skiplezier!

Marthijn

Prima geholpen, deskundig advies en ruim voldoende keuze.

Reactie De Skischuur:

Hi Marthijn, Bedankt voor je mooie review. We wensen je veel skiplezier!

Rutger Klijnstra

Super goed geholpen door een vriendelijke vrouw, met veel plezier in haar vak. De ski's waren voor een top prijs en ik ben er heel blij mee. De skischuur is een echte aanrader!

Reactie De Skischuur:

Hi Rutger, Bedankt voor je top review! Alvast veel plezier gewenst voor de wintersport.