Kint

Correcte service, extra advies gekregen en alles netjes achtergelaten

denderwindeke

Knops André

Top service, snel werk en heel vriendelijk

Tienen

Agnes

Professioneel uitgevoerde reiniging.

winksele

Demedts David

Maandje moeten wachten eer ik een afspraak had. Dit zal wel overal zijn, We waren de 10de van de dag voor de man die langs kwam. Hij was nog steeds vriendelijk :) rustig, en netjes, ik heb alles... Maandje moeten wachten eer ik een afspraak had. Dit zal wel overal zijn, We waren de 10de van de dag voor de man die langs kwam. Hij was nog steeds vriendelijk :) rustig, en netjes, ik heb alles kunnen meevolgen, open haard kassette mooi gereinigd samen met de schoorsteen. Nergens stof of as kunnen bespeuren waar die niet moest zijn. Dikke duim!
Prijs kwam overeen met wat telefonisch via afspraak was mee gedeeld

3210 Linden

Melissa

Super! Vlotte afspraak en stipt op tijd!

Ardooie

jolien

Ik ben zeer teleurgesteld over uw service en onderneming. Aan de telefoon hebben wij duidelijk onze situatie uitgelegd en een camera-inspectie aangevraagd. Op uw website van De Schoorsteenbrigade... Ik ben zeer teleurgesteld over uw service en onderneming. Aan de telefoon hebben wij duidelijk onze situatie uitgelegd en een camera-inspectie aangevraagd. Op uw website van De Schoorsteenbrigade biedt u deze service aan. Het is dan namelijk zeer banaal dat u een afspraak met ons vastlegt, mits u van uzelf weet dat u niet beschikt over een camera om deze inspectie uit te voeren. Uw medewerker is voor niets gekomen. Hij heeft helemaal niets kunnen betekenen. U had uw onderneming en uw medewerker deze zinloze rit naar Oostende kunnen besparen door eerlijk te zijn en ons mee te delen dat u deze service niet kan aanbieden.

Oostende

Lut Meeus

Afspraak correct nageleefd,was op het afgesproken uur aanwezig.
Heeft netjes gewerkt zonder iets vuil te maken.

3020 Herent

Claeys Guido

Correcte en propere afhandeling bij reiniging schouw, op tijd op afspraak.
Wacht nog steeds op 7.5 euro retour van vorige keer dus hoop dat deze keer dit bedrag mij wordt terug betaald

Neerijnen ( Huldenberg)

Lauwers Eric

Prima werk ,snel proper en degelijk.

Kessel-Lo

Sofie

Professionele, vlotte en propere service!

Kessel-Lo