yolande simoens

Artois dirk bvba

bal

Vanhaelewijck

Snelle, propere interventie bij schoorsteenreiniging

3052

K. Y

Zoals meeste heb ik ook duiven overlast op mijn dak en tuin. Heb toen contact opgenomen ze zijn dan komen kijken en gingen een offerte maken en daarna duivenpinnen plaatsen op mijn dak. Na maand... Zoals meeste heb ik ook duiven overlast op mijn dak en tuin. Heb toen contact opgenomen ze zijn dan komen kijken en gingen een offerte maken en daarna duivenpinnen plaatsen op mijn dak. Na maand later geen offerte en geen duivenpinnen geplaatst. Achter 3 maanden terug contact opgenomen voor ons probleem. Dan zei de eigenaar dat hij gezondheidsproblemen had. Achter 5 maanden heb ik terug contact opgenomen en zei de eigenaar dat hij ons niet kon verder helpen. Zo een begrijf heb ik nog nooit tegengekomen! Het was verschrikkelijk. Als je het werk moeilijk is en de klanten niet kan verder helpen dan moet je deze werk ook niet doen en stoppen met liegen tegen de klanten. Verschrikkelijk en professioneel!

Lokeren

linda De Boeck

Fijn. gebeld n afgesproken. op de afspraak. proper werk!

1861

Symons

Dirk Artois top service

Lubbeek

Mardulier

Voor de eerste keer de schouw van onze houtkachel en de kachel zelf laten reinigen door Dirk Artois uit Houwaart. We zijn zeer tevreden van de efficiënte aanpak en het deskundig advies dat hij ons... Voor de eerste keer de schouw van onze houtkachel en de kachel zelf laten reinigen door Dirk Artois uit Houwaart. We zijn zeer tevreden van de efficiënte aanpak en het deskundig advies dat hij ons gaf. Vlotte uitvoering van de reiniging en van de administratieve afhandeling.

Boutersem (Kerkom)

Van Moen

Op tijd,netjes en zeer vlot afgewerkt.

Everberg

Philippaerts

Afspraken worden nageleefd en werken worden goed uitgevoerd

Korbeek-Dijle

Christine Morrison

Goede service. Alles werd schoon achtergelaten. Vriendelijke mensen. Goede prijs. Wij zijn tevreden.

Everberg/Kortenberg

Cindy Pelgrims

Komt op het afgesproken tijdstip aan. Vriendelijke dienstverlening. Laat alles ook netjes achter

Scherpenheuvel