Van den Broeck Vicky

Oplinus Rudiger

Zeer goed

Menen Kortrijkstraat 160

Alexander

Zeer snel verder geholpen en zeer blij met de hele service.

Mechelen

Jan

Sturen geen offerte, maar laten je direct een afspraak boeken, wachten niet op bevestiging en onbereikbaar. Nooit mee! Verdient 1 ster voor het geleverde werk door de onderaannemer, maar kan ik niet... Sturen geen offerte, maar laten je direct een afspraak boeken, wachten niet op bevestiging en onbereikbaar. Nooit mee! Verdient 1 ster voor het geleverde werk door de onderaannemer, maar kan ik niet aanduiden.

Izegem

Ludo Engelen

Afspraak op 5/11 in de namiddag, niemand komen opdagen. Om 16h zelf gebeld en de melding gekregen dat ze nog zeker zouden komen. Niet dus. Frappant is wel dat ze op 4/11 zelf belden of het... Afspraak op 5/11 in de namiddag, niemand komen opdagen. Om 16h zelf gebeld en de melding gekregen dat ze nog zeker zouden komen. Niet dus. Frappant is wel dat ze op 4/11 zelf belden of het eventueel op 4/11 nog kon... Onbetrouwbare firma.

Nergens

David

Hele middag zitten wachten, niemand komen opdagen. Meerdere keren gebeld zonder gehoor, uiteindelijk belde iemand terug, ging zeker iemand langskomen. Niet dus! Beaamt van weinig professionaliteit.

Hasselt

Marie

Een afspraak van 11uur werd uiteindelijk 14.30uur en dan heb ik nog zelf gebeld, om te horen of ze nog kwamen. Mijn ouders zijn 150 Euro armer voor 30 minuten werk!!

Beerse

Sofie

Snelle en goede service

Leuven

Ward De Schryver

Grondige reiniging schoorsteen houtkachel. Wel nog veel vuile (zwarte) vegen op de vloer na vertrek.

Scherpenheuvel-Zichem

Johan Delbeke