Geert Casier

Afgeproken tijd, nuttige tips en correct uitgevoerd

Lichtervelde

Mestdagh Marleen

Het was in orde en vriendelijk

Loppem

Snoeck Marc

Heel stipt en correct

Waregem

Callewaert Filip

Snelle service

Roeselare

#

De donderdag gebeld om te vragen om een nest te komen verwijderen, ze konden de dinsdag erop al komen. Ik dacht nog bij mezelf amai wat een service. Duidelijk uitgelegd aan de man aan de telefoon... De donderdag gebeld om te vragen om een nest te komen verwijderen, ze konden de dinsdag erop al komen. Ik dacht nog bij mezelf amai wat een service. Duidelijk uitgelegd aan de man aan de telefoon dat het nest niet in mijn rookkanaal zat van mijn haardvuur, maar in het 2de kanaal van mijn condensatieketel. Geen probleem wij lossen dat dinsdag op. Nu dinsdag komt hier een persoon toe ik kom het nest verwijderen vanuit je schouw en ik kom hem vegen. Ik heb hem uitgelegd dat ik daarvoor niet gebeld en dat ik duidelijk heb gezegd waar het nest zat. Ja maar mevrouw ik heb daar geen ladder voor mee, ik was hier niet van op de hoogte en ik kan hier niks doen. Ok tof en ik zeg nog dat ik geen factuur verwacht voor niks te komen doen. Geen probleem mevrouw dat komt zeker goed ik heb dit op papier gezet. Nu de volgende dag word ik opgebeld door een vrouw om te vertellen dat ik toch de vervoerskosten zal moeten betalen. Ik zei waarom hij heeft niks gedaan. Ok ik bel je terug. 5 min later werd ik terug gebeld en gaf ze toe dat de persoon de verkeerde info had gekregen en met een vervangwagen was en niet al het materiaal bij hem had. Maar als ik een nieuwe afspraak maak hoef ik de vervoerskosten van gisteren niet betalen. Het is niet mijn fout dat die persoon een verloren rit heeft gedaan door de verkeerde info dat hij van bovenhand kreeg, dus waarom zou ik die vervoerskosten moeten betalen

Brugge

Smolders

Smolders De schoorsteenveger Filip was stipt op tijd, vlug proper en correct werk geleverd, bank contact betaling en onmiddelijk attest, voor mij 10/10!

2820 Rijmenam/Bonheiden

Smolders

Ik heb gebeld op 27/02 , 015 79 95082 vriendelijk en onmiddelijk afspraak voor 02/03/2023 - prijs afgesproken 85€ --- nu afwachten

Rijmenam 2820

Familie van der woude

Goed ,ze verstaan hun vak en hebben goede adviezen.

milsbeek

A.C.Dekker

Snel een afspraak kunnen maken, vlot en schoon gewerkt!

Zaandam

Isabelle Galle

Heel vlotte service. Vriendelijke man.

Zandbergen