Tonny Maelfait

Vriendelijke schoorsteenveger, kwam op het afgesproken uur en werkte vlug en proper. Een aanrader.

Oostende

Johan Pattyn

Vriendelijk,werk is super goed gedaan .

Roeselare

Beel Lorna

Vlotte en stipte reiniging

Ardooie

Johan schoorsteenveger

Super vriendelijk, snel geholpen

Oostende

Tom

Oplichter. Johan is 5 minuten binnen geweest heeft even met de stofzuiger gespeeld. Verder niet geveegd. Er zou pek zijn maar dat heeft hij niet aangegeven. 120euro voor niks. Dan blijkt dat hij z’n... Oplichter. Johan is 5 minuten binnen geweest heeft even met de stofzuiger gespeeld. Verder niet geveegd. Er zou pek zijn maar dat heeft hij niet aangegeven. 120euro voor niks. Dan blijkt dat hij z’n contact heeft laten aan staan van z’n barrel en kan z’n auto niet meer starten. Dus ik regel nog iemand om hem te komen helpen ook. Maar voordat ik kan zeggen dat er iemand onderweg is begint hij te schelden en dat hij nog een rekening stuurt voor nog een uur. Ik heb nog nooit zo’n bizarre service meegemaakt. Idioot.

Mariolyne

Knappe gast, correct en stipt

theo victor

Alles heel correct veerlopen!

ardooie

Wylaeys

Stipt op tijd en met de glimlach. Efficiënt gewerkt en voorzichtig met onderdelen v voorzethaard.
Alles netjes achtergelaten en mij vriendelijk uitleg verschaft. Kortom geen reden om er tegen op te zien. En zeker een aanrader!

Katrien Gelders

Zeer snelle en propere aanpak. Ook zeer vriendelijk. Ze nemen jaarlijks zelf tontact op.

Aalbeke

Mina El Azimani

Het zijn toppers en vooral correct...komen ze later ? Dan wordt je op de hoogte gebracht ..ik zou zeggen allen de schoorsteenbrigade contacteren.

Sint -Andries