Sebastiaan

Zeer tevreden, een snelle service door een vriendelijke heer! Zeker aan te raden.

Roeselare

Julie

Ik constateer dat de verwachtingen en tevredenheid van de klant helemaal niet tellen !!!!
Sowieso is er altijd een factuur voor de klant ⚠️😰🥵 Ik kan me voorstellen hoe vaak dat al gebeurd is!
Eerlijk gezegd is het oplichterij!!!!

Nieuwpoort

Goethals Nancy

Snelle service.
Na het schoonmaken van de schoorsteen, bleef er wel nog een deel in de schoorsteen zitten en hebben wij dit zelf achteraf moeten uithalen.
Opkuis diende door ons tevens te...
Snelle service.
Opkuis diende door ons tevens te gebeuren.

8800

Dootselaere Stefan.

Niet tevreden. Schoorsteenveger in onder aanneming ??? Niets te maken met De Schoorsteenbrigade. Proper en net was het ook niet ??? Volgt jaar zeker iemand anders.

8000

Myranda

Zeer ONTERVREDEN, had voor een inspectie gevraagd die niet is uitgevoerd maar wel met een borstel door een al geveegde schone schoorsteen gaan en een vette rekening!! Nee absoluut niet te vreden.... Zeer ONTERVREDEN, had voor een inspectie gevraagd die niet is uitgevoerd maar wel met een borstel door een al geveegde schone schoorsteen gaan en een vette rekening!! Nee absoluut niet te vreden. Mag nu weer opzoek naar iemand die wel doet wat ik vraag!!

Ik wou geen ster geven maar dat kan niet anders bij het invullen

Meerle

David Derwael

Topservice: snel, proper, professioneel.

Veltem-Beisem

Piette marleen

Enorm ontgoocheld en boos.
Enorm ontgoocheld en boos.
Schouwveger heeft zelf 3 kachels niet verplaatst. Op gas was dat niet nodig, gas maakt niet vuil zei hij. 1 schouw heeft hij gecontroleerd met stuk keukenpapier in brand te steken.
Op mijn opmerking dat er vogels op de schouw zitten , verklaarde hij dat er voldoende tocht was.
€420 cah moeten betalen en er is niks gebeurd

Bredene

Van Gorp Yves

Heel goede en vriendelijke ervaring

Testelt

Birgit

Vlot en professioneel

Leuven

Van Robays Diederik

Fantastisch! Snel, effeciënt en vooral héél proper. Op een handdoek na hoef je niets te voorzien of te wassen.

Spaanse Burchtlaaan 61, 3000 Leuven