Communicatie over uw order
Wijze van verpakken
Eerste indruk van de webshop
Was alle informatie vindbaar
8.2/10
Kwaliteit van de producten
Snelheid van levering
Waren producten goed vindbaar

H. Van den Hurk, Boonberg 15 Veldhoven

Erg goed. Wel zijn de cashews helaas lichter gebrand via de webshop dan aan de kraam. Wij hebben ze graag wat donkerder....

Producten

Prima behalve dat de cashews minder lang geroosterd lijken via de site dan aan de kraam. Donkerder zijn de cashews echt veel lekkerder. Desnoods optie invoeren om dit te bewerkstelligen. Andere... Prima behalve dat de cashews minder lang geroosterd lijken via de site dan aan de kraam. Donkerder zijn de cashews echt veel lekkerder. Desnoods optie invoeren om dit te bewerkstelligen. Andere producten zijn gewoon goed!!

Nee, alles prima!

Fenny van de Bovenkamp

Goed, netjes en snel!
Ik mis alleen een houdbaarheidsdatum op de verpakte ongebrande noten, dat is jammer.

goed

houdbaarheidsdatum

Perry van Berlo

Snelle levering, weinig productinfo, niet goedkoop

Producten

De kwaliteit kon ik nog niet beoordelen, moet nog proeven.

Graag meer informatie over de producten op de website. Wat is het product, wat zit er in, waar kun je het voor gebruiken (desnoods met links naar andere sites.

Reactie De Olienoot:

In de toekomst zal er meer productinformatie op de site komen. Mocht u voor die tijd vragen hebben over de producten kunt u ons altijd mailen.
Wat betreft de prijs, wij zijn niet de...
Wat betreft de prijs, wij zijn niet de goedkoopste. Maar prijs/kwaliteit verhouding is naar onze mening dik in orde.

Anita koolen

Makkelijk omdat ik eerder bestelde en wist dat het er moest zijn, maar niet makkelijk te vinden.
er mogen best wel eens leuke aanbiedingen zijn en ik vind dat je bij een grote bestelling weinig (zeg maar: niks!!) voordeel krijgt. Jammer voor vaste klanten

floor langenhuijsen

Eenvoudig te bestellen en als er dingen niet op voorraad zijn word er contact opgenomen.

Producten

ik heb alleen bij de caswe noten nu 2 x gehad dat ze taai waren en daar kan ik op de website niet zo snel iets over terug vinden hoe je dat moet melden. jammer want verder ben ik heel tevreden

wat er in de producten zit want ik heb een keer gedroogde aarbei besteld en die bleken gesuikerd te zijn en met een zoon met diabetes is dat lastig. als ik dat geweten had had ik ze niet besteld.... wat er in de producten zit want ik heb een keer gedroogde aarbei besteld en die bleken gesuikerd te zijn en met een zoon met diabetes is dat lastig. als ik dat geweten had had ik ze niet besteld. Dus dat zou fijn zijn als dat vermeld kan worden en evt het aantal koolhydraten maar at is gewoon fijn voor ons ;-) dus bij het fruit met name even vermelden of het alleen gedroogd is of ook gesuikerd.

Reactie De Olienoot:

U hebt de eerste 2x droog geroosterde cashewnoten besteld en geleverd gekregen. De laatste 2 bestellingen hebt u ongebrande cashewnoten besteld en geleverd gekregen. Deze zijn inderdaad taai... U hebt de eerste 2x droog geroosterde cashewnoten besteld en geleverd gekregen. De laatste 2 bestellingen hebt u ongebrande cashewnoten besteld en geleverd gekregen. Deze zijn inderdaad taai vergeleken bij de droog geroosterde.
Met de voedingswaarden zijn we bezig. Mocht u een vraag hebben over een product, kunt u altijd een contact formulier invullen. Wij zullen dan zsm contact met u opnemen.

Snel en netjes

Ik vindt de afleverings kosten erg hoog

Makkelijke website.

Producten

Ik vind de verpakking in plastic zakjes wat goedkoop overkomen.

Andere verpakking

Prima maar ik kan na de eerste keer nog geen goed oordeel geven. Ken je al van de markt

Douma

Goede ervaring en service

goed

Patrick Ridder

Super produkten voor een nog betere prijs !!

Producten

Grote voordeelverpakkingen , makkelijk in plastic verpakt !
kwalitiet is dik in orde !!!

Voor mij hoeft er niks te veranderen !
Bestellen en supervlug geleverd !!
Ga zo door !!