Communicatie over uw order
Wijze van verpakken
Eerste indruk van de webshop
Was alle informatie vindbaar
Kwaliteit van de producten
Snelheid van levering
Waren producten goed vindbaar

floor langenhuijsen

Eenvoudig te bestellen en als er dingen niet op voorraad zijn word er contact opgenomen.

Producten

ik heb alleen bij de caswe noten nu 2 x gehad dat ze taai waren en daar kan ik op de website niet zo snel iets over terug vinden hoe je dat moet melden. jammer want verder ben ik heel tevreden

wat er in de producten zit want ik heb een keer gedroogde aarbei besteld en die bleken gesuikerd te zijn en met een zoon met diabetes is dat lastig. als ik dat geweten had had ik ze niet besteld. Dus dat zou fijn zijn als dat vermeld kan worden en evt het aantal koolhydraten maar at is gewoon fijn voor ons ;-) dus bij het fruit met name even vermelden of het alleen gedroogd is of ook gesuikerd.

Reactie De Olienoot:

U hebt de eerste 2x droog geroosterde cashewnoten besteld en geleverd gekregen. De laatste 2 bestellingen hebt u ongebrande cashewnoten besteld en geleverd gekregen. Deze zijn inderdaad taai vergeleken bij de droog geroosterde.
Met de voedingswaarden zijn we bezig. Mocht u een vraag hebben over een product, kunt u altijd een contact formulier invullen. Wij zullen dan zsm contact met u opnemen.

Score voor De Olienoot: 4/5
Beveelt u De Olienoot aan Ja