Communicatie over uw order
Wijze van verpakken
Eerste indruk van de webshop
Was alle informatie vindbaar
8.2/10
Kwaliteit van de producten
Snelheid van levering
Waren producten goed vindbaar

goed kwaliteit

goede kwaliteit

nog wat meer variatie qua notenassortiment

Reactie De Olienoot:

Indien u nog wat mist in ons notenassortiment horen wij het graag. Zo ver bij ons bekend zijn er nagenoeg geen producten (noten) die missen.

Goede kwaliteit , uitgebreide keuze

Brenda

Snelle levering. goede prijzen. Super!!!

Producten

Goede kwaliteit en erg lekker.
zeker een volgende bezoekje waard.

??????

Annabelle

Prima prijs-kwaliteit verhouding. Ik kwam altijd op de markt, maar ivm nieuwe baan is dit lastiger geworden. Daarom dacht ik de webshop eens te proberen.

Producten

Goede producten. PLastic verpakking vind ik eigenlijk prettiger dan de zakjes omdat je kan zien wat er in zit. Ik deed er thuis altijd stickers op

kan zo niks bedenken

Er zijn producten waar het gewicht niet bij vermeld staat. Verder prima webshop.

Producten

Producten van prima kwaliteit tegen een scherpe prijs. Erg tevreden.

De product informatie is niet volledig, dat mag aangevuld worden.

Reactie De Olienoot:

Indien u gewichten mist horen wij het graag. Wellicht dat wij ergens overheen gekeken hebben. Zover bij ons bekend staan alle gewichten erbij.

Linda van den Hurk

Snelle service, goede kwaliteit en erg klantvriendelijk

Producten

Kwaliteit en verpakking van de producten zijn prima

Misschien als je boven een bepaald bedrag besteld dat de verzendkosten komen te vervallen. Deze vindt ik namelijk aan de hoge kant.

Reactie De Olienoot:

De verzendkosten vervallen indien u boven de € 50,- besteld. Dit staat ook op de home pagina van de site vermeld. Daaronder is het helaas niet mogelijk de verzendkosten te verlagen, door onze... De verzendkosten vervallen indien u boven de € 50,- besteld. Dit staat ook op de home pagina van de site vermeld. Daaronder is het helaas niet mogelijk de verzendkosten te verlagen, door onze scherpe prijsstelling en de kosten voor verzending.

T.H. Houttuin

Goed , vers, en snel bezorgd.

Producten

Alle producten waren goed en vers.

Het is alleen jammer dat de verzendkosten zo duur zijn want als ik niet zoveel nodig heb haal ik het tocht in de winkel, terwijl jullie producten beter zijn.

Reactie De Olienoot:

Het is voor ons helaas niet mogelijk de verzendkosten te verlagen. Dit door onze scherpe prijsstelling en de kosten die verzending met zich meebrengen.

Snel, goed verzorgd,smakelijk. Wel 1 twijfelpuntje.

De kokosolie kreeg ik geadviseerd door vriendin.
De kokosolie kreeg ik geadviseerd door vriendin.
De beker die ik kreeg had een onleesbare houdbaarheidsdatum. Dat vond ik niet zo prettig. Kokosolie had ook de substantie en hardheid van frituurvet waardoor ik ging twijfelen.

Reactie De Olienoot:

Wanneer u ons een mail gestuurd had, hadden wij de houdbaarheidsdatum voor u na kunnen kijken op een andere pot. En u ook kunnen vertellen dat de kokosolie een "harde" olie is en pas... Wanneer u ons een mail gestuurd had, hadden wij de houdbaarheidsdatum voor u na kunnen kijken op een andere pot. En u ook kunnen vertellen dat de kokosolie een "harde" olie is en pas vloeibaar wordt bij verhitting.

Diana Bierkens

De service was erg goed, Ik moest telefonisch wat navragen en werd erg goed geholpen.

Producten

Het assortiment is erg ruim. We hebben alles kunnen vinden wat wij wilden hebben. Wordt netjes vacuüm verpakt afgeleverd en een snelle service.

Heb eigenlijk geen verbeterpunten

Duidelijk en snel

Persoonlijk miste ik de ingredienten die erin zitten