Communicatie over uw order
Wijze van verpakken
Eerste indruk van de webshop
Was alle informatie vindbaar
8.2/10
Kwaliteit van de producten
Snelheid van levering
Waren producten goed vindbaar

Fictoor

Foto's op de webshop vind ik niet echt duidelijk.

goed

foto's mogen wat duidelijker

C. Engelen

Ik heb al meerdere keren een bestelling geplaatst bij De Olienoot. Dit is dan ook de derde keer dat ik een feedback 'moet' geven. Dat vind ik eerlijk gezegd nogal overbodig en ik hoop dat dit de... Ik heb al meerdere keren een bestelling geplaatst bij De Olienoot. Dit is dan ook de derde keer dat ik een feedback 'moet' geven. Dat vind ik eerlijk gezegd nogal overbodig en ik hoop dat dit de laatste keer is dat ik hetzelfde formulier invul.

Reactie De Olienoot:

U bent niet verplicht steeds een formulier in te vullen. Deze formulieren worden automatisch verstuurd, nadat wij de bestelling in het systeem compleet afwerken. Helaas kunnen wij het niet... U bent niet verplicht steeds een formulier in te vullen. Deze formulieren worden automatisch verstuurd, nadat wij de bestelling in het systeem compleet afwerken. Helaas kunnen wij het niet veranderen dat u steeds het verzoek krijgt.

Sander Krijgh

De Olienoot is uit eigen ervaring een zeer fijn en klantvriendelijk bedrijf.
Top service en perfecte producten tegen een goede/normale prijs!

Producten

Prima Producten voor een prima prijs, zeker het verkrijgen van drooggeroosterde ongezouten noten is een GROOT pluspunt, vind je bijna nergens!! TOP!

bij het bestellen van de drooggeroosterde noten kun je nu op de website niet kiezen voor de optie "ongezouten" hierbij staat aangegeven dat je daar even een mailtje achteraan moet sturen. Is prima... bij het bestellen van de drooggeroosterde noten kun je nu op de website niet kiezen voor de optie "ongezouten" hierbij staat aangegeven dat je daar even een mailtje achteraan moet sturen. Is prima optie maar veel handiger zou zijn gewoon ook de drooggeroosterde ongezouten noten als product op de site te zetten. Verder een prima bedrij!

Wolbert-Meijers

Prima prijs kwaliteit verhouding

Producten

Niets op aan te merken. Helemaal prima!

Ik moet steeds naar het 'menu' terug. Een button 'verder met winkelen' zou erg helpen. Ook is het jammer dat de winkelwagen niet bewaard blijft. Ik had het grootste gedeelte van mijn bestelling... Ik moet steeds naar het 'menu' terug. Een button 'verder met winkelen' zou erg helpen. Ook is het jammer dat de winkelwagen niet bewaard blijft. Ik had het grootste gedeelte van mijn bestelling gereed staan. Diezelfde avond wilde ik mijn bestelling afronden, maar alles was weg waardoor ik opnieuw kon beginnen (en dus wat ben vergeten). Het is niet onoverkomelijk, maar zou wel handig zijn

Producten

Track&Tracé code van de zending via de mail sturen

Reactie De Olienoot:

Normaal gesproken ontvangt u van ons een mail met het track & tracé nummer, zodra wij uw pakket verzonden hebben. Wij zullen ermee aan de slag gaan, waarom u deze mail niet ontvangen hebt.

Duidelijke webshop, redelijk snelle levering, prijs = zeer redelijk

Kwaliteit van de producten = OK
Assortiment = Redelijk breed

Communicatie over verzending: Er werd wel een e-mail beloofd, maar die is er nooit gekomen. Toch was de levering binnen de verwachte tijd.

Reactie De Olienoot:

Normaal gesproken krijgt u van ons een mail met het track & tracé nummer, zodra wij uw pakket verzonden hebben. Wij zullen ermee aan de slag gaan, waarom u deze mail niet van ons hebt ontvangen.

marcia grazette eindhoven tongelre

Ziet erg goed uit-nog niet gebruikt
wil weten of mixen in de koeling moeten worden bewaard?

nog niet gebruikt

houdbaarheids datum en of ze gekoeld moten worden vermelden en suikergehalte-zoutgehalte

snel & goede kwaliteit prijsverhouding! Tevreden klant!

Dit is onze eerste ervaring en die is goed.

Producten

Alles ziet er uitstekend uit.

Dit is onze eerste bestelling, en deze is conform onze verwachting verzorgd.