Communicatie over uw order
Wijze van verpakken
Eerste indruk van de webshop
Was alle informatie vindbaar
8.2/10
Kwaliteit van de producten
Snelheid van levering
Waren producten goed vindbaar

ger kamphues

Verse en van goede kwaliteit en snelle levering

prima en goed verpakt

Miranda Klaassen

Goed lekker

prima

Ik had donderdagochtend besteld en betaald en het werd dinsdag geleverd. Dat vind ik te lang duren.

Reactie De Olienoot:

U hebt uw bestelling betaald via bankoverschrijving. Daardoor duurt het langer voordat uw bestelling verzonden wordt, aangezien de bestelling pas verzonden wordt als de betaling binnen is. Indien u... U hebt uw bestelling betaald via bankoverschrijving. Daardoor duurt het langer voordat uw bestelling verzonden wordt, aangezien de bestelling pas verzonden wordt als de betaling binnen is. Indien u uw bestelling sneller geleverd wilt krijgen, dient u via Ideal te betalen. Dan is de betaling direct binnen en kunnen wij direct uw pakket klaarmaken voor verzending.

Rotterdam

Geen opmerkingen.

L.

Overzichtelijk (op de bezorgingskosten na) strakke snelle weergave, goede zoekopties

Producten

De kwaliteit ziet er vooralsnog heel goed uit. De levering was absoluut heel zorgvuldig. Netjes ingepakt en goed beschermd.

de bezorgingskosten mogen wat eerder vermeld worden want dit zie je pas helemaal op het einde.

Reactie De Olienoot:

Op de home pagina van onze site staan precies de bezorgkosten vermeld.

vsn den Luitgaarden

Goed, snelle levering

uitgebreid assortiment

Bianca Graumans

Overzichtelijk, snel, goede kwaliteit.

Producten

Zag er allemaal prima uit, en van erg goeie kwaliteit. Misschien nog meer superfoods toevoegen als Tarwegras en Maca poeder e.d.?

Nadeel vindt ik de verzendkosten die vrij hoog zijn onder de € 50,00. Omdat ik voor de eerste x bestelde kon ik nog niet weten of ik tevreden zou zijn. Wel voor meer dan € 50,00 besteld en nu ik het... Nadeel vindt ik de verzendkosten die vrij hoog zijn onder de € 50,00. Omdat ik voor de eerste x bestelde kon ik nog niet weten of ik tevreden zou zijn. Wel voor meer dan € 50,00 besteld en nu ik het in huis heb zou ik eigenlijk van een aantal producten nog meer willen bestellen, maar is niet erg interessant omdat ik dan onder die € 50,00 zal blijven.

Reactie De Olienoot:

Wij zouden ook graag de bezorgkosten verlagen. Maar gezien de prijzen die wij hanteren en de kosten die verzending met zich meebrengen is dit helaas niet haalbaar.

Diana

Heel goede ervaring

kwaliteit is heel goed

Er mag wel wat meer info over waarvoor een product gebruikt kan worden

Laura Boom

Snelle levering, duidelijke website, goede prijs

Producten

Goed verpakt, kon meteen zien of alles er in zat. Stevige doos waarin het geleverd werd.
Producten zijn van goede kwaliteit.

Geen op- of aanmerkingen.