Communicatie over uw order
Wijze van verpakken
Eerste indruk van de webshop
Was alle informatie vindbaar
8.2/10
Kwaliteit van de producten
Snelheid van levering
Waren producten goed vindbaar

Maarten

Ben al meerdere keren zonder resultaat op deze website geweest. Sinds eind juli/begin augustus staat op de homepage een voetnoot (oke beetje flauw woordgrapje) dat de webshop wegens vakantie... Ben al meerdere keren zonder resultaat op deze website geweest. Sinds eind juli/begin augustus staat op de homepage een voetnoot (oke beetje flauw woordgrapje) dat de webshop wegens vakantie gesloten is. Zou goed zijn om te vermelden wanneer de "vakantie" afgelopen is...

Producten

Geen mening over de producten, omdat ik nog geen bestelling heb kunnen plaatsen.

F. van Liempt

Prima, alleen in het weekend lijkt het moeilijker een bestelling te plaatsen.
Prima, alleen in het weekend lijkt het moeilijker een bestelling te plaatsen.
De annonce vakantie moet prominenter geplaatst worden. Na veel gedoe met het bestellen lukte het eindelijk. Toen las ik de kleine lettertjes met de vakantie mededeling. Lange wachttijd.

Producten

Bestellen erg ingewikkeld. Dit kwam waarschijnlijk door vakantie. Ik zou de mededeling over de vakantie prominenter plaatsen. Geef duidelijk aan dat U op vakantie bent waardoor vertragingen ontstaan.

Ilonca van der Kooij

Fijne prijzen en wat je ervoor krijgt is van goede kwaliteit! Ik heb wel eens ergens anders betaalbare moerbeien gekocht maar die smaakte soms een beetje schimmelachtig. Dat hebben deze absoluut... Fijne prijzen en wat je ervoor krijgt is van goede kwaliteit! Ik heb wel eens ergens anders betaalbare moerbeien gekocht maar die smaakte soms een beetje schimmelachtig. Dat hebben deze absoluut niet.

* Goede kwaliteit!
* Fijne prijzen

* Levertijd
* Je moet eerst de producten aan je favorieten toevoegen voordat ik ze in mijn winkelwagentje kon doen. Een beetje omslachtig!
* Sommige producten kon ik niet bestellen...
* Levertijd
* Sommige producten kon ik niet bestellen doordat ik nergens kon aangeven hoeveel gram ik wilde. Daardoor gaf hij een foutmelding en kon ik deze niet aan mijn favorieten/winkelwagen toevoegen

Snel, efficient en goed

Helemaal goed

Nee

Mkrtchhan

Perfect

Goji bessen

Sneller reactie geven van de bezorg dag

Suzanne

Snel! compleet!

Goed!

sommige verpakkingseenheden bleken anders bij aankomst, deze waren nog niet vermeld op de website( pepita pitten) misschien is het fijner als deze wel vermeld worden

monique van arragon

Prima kwaliteit , snelle levering

Producten

prima kwaliteit , stevige verpakking en uitgebreid assortiment

nee

Altijd erg klantvriendelijk, maar soms laat de kwaliteit van de producten wat te wensen over (smakeloze en droge vijgen soms en dito voor de gedroogde abrikozen, en te drooggebrande amandelen die... Altijd erg klantvriendelijk, maar soms laat de kwaliteit van de producten wat te wensen over (smakeloze en droge vijgen soms en dito voor de gedroogde abrikozen, en te drooggebrande amandelen die dan van binnen echt te bruin zijn en echt verbrand smaken).

Producten

de bestelde producten zijn allemaal prima.

Blijf zo doorgaan, ik koop graag bij jullie.

Reactie De Olienoot:

Het zijn allemaal natuurproducten, waardoor de ene of andere wat van elkaar kunnen verschillen.
Mocht u niet tevreden zijn over onze producten kunt u altijd contact met ons opnemen. Wij zullen hier dan, zo nodig, aktie op ondernemen.

Anke vorstenbosch

Snel, lekker en goed product , de beste notenboer uit de omgeving

Producten

Super kwaliteit, goed luchtdicht verpakt

Die lekkere pindakaas op de bestellijst plaatsen, deze heb ik er kosteloos bijgekregen omdat ik hem niet kon vinden op de site. Top service !