Deskundigheid
Medewerkers

Simone van Ommeren

Wisselvallig

Rotterdam

Meer privacy bij in en uitgang van het gebouw

Reactie De Nederlandse Kluis:

Geachte mevrouw van Ommeren, Hartelijk dank dat u de moeite genomen heeft voor een review. Onze medewerkers houden zo goed als mogelijk rekening met uw privacy. Dit betekend dat wij altijd zeer... Geachte mevrouw van Ommeren, Hartelijk dank dat u de moeite genomen heeft voor een review. Onze medewerkers houden zo goed als mogelijk rekening met uw privacy. Dit betekend dat wij altijd zeer discreet met uw persoonlijke gegevens omgaan. Uw feedback wordt voor algemene verbetering gebruikt. Wij helpen graag verder bij een volgend kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De Nederlandse Kluis

Cavlak

SLECHT

Rotterdam

Dat ze hun gegeven beloftes na komen.

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste heer Cavlak, naar aanleiding van uw review is uw situatie intern besproken. Deze wordt gebruikt voor algemene verbetering van onze dienstverlening. Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te... Beste heer Cavlak, naar aanleiding van uw review is uw situatie intern besproken. Deze wordt gebruikt voor algemene verbetering van onze dienstverlening. Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse Kluis

Eric

Discreet en netjes

Enschede

Locatie is niet handig ( naast Tactus)

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste Eric, hartelijk dank dat u de moeite genomen heeft voor een review. Wij gebruiken uw feedback voor algemene verbetering. In antwoord op uw verbeterpunt. Onze locatie voldoet aan de hoogst... Beste Eric, hartelijk dank dat u de moeite genomen heeft voor een review. Wij gebruiken uw feedback voor algemene verbetering. In antwoord op uw verbeterpunt. Onze locatie voldoet aan de hoogst haalbare beveiligingseisen. Enkel personen die op het kluiscontract vermeld staan hebben toegang. Voordat wij mensen binnenlaten voorbij onze beveiligde deuren zullen onze medewerkers altijd eerst kijken via het camerasysteem wie er voor de deur staat. Hierbij hoort ook een controle door alert te zijn bij afwijkende situaties. Bij binnenkomst voeren wij bij iedere persoon aan de balie een verificatie uit. Hierop zien wij streng toe waarna pas verder toegang verleend wordt tot de overige ruimtes in het pand en uiteindelijk de kluis. Buiten tal van andere technische beveiliging maatregelen is iedere vestiging ook direct aangesloten bij de meldkamer. Hopelijk geeft dit u bij een volgend kluisbezoek een vertrouwd gevoel dat het goed geregeld is. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse Kluis

Blaser

Zeer prettig

Ede

Wegwijzer naar de lift vanuit de hal beneden

Reactie De Nederlandse Kluis:

Geachte mevrouw Blaser, Hartelijk dank dat u de moeite genomen heeft voor een review. Uw feedback wordt voor algemene verbetering overwogen. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag verder van... Geachte mevrouw Blaser, Hartelijk dank dat u de moeite genomen heeft voor een review. Uw feedback wordt voor algemene verbetering overwogen. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag verder van dienst. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis

R.v.Garderen

Nette entree, vriendelijk personeel. Duidelijke uitleg bij 1e afspraak.

Zaandam

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste meneer van Garderen, wat fijn dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft voor uw review. Wij helpen graag verder bij u volgende bezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De... Beste meneer van Garderen, wat fijn dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft voor uw review. Wij helpen graag verder bij u volgende bezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De Nederlandse Kluis

C.Ramautar

Het is druk, dan is de wachtruimte slecht ingericht. zeer zeer luidruchtig. Voor het bedrag wat de mensen betalen kan dit beter (zonder dat jullie de huur verhogen).

Maasdijk

luidruchtig. armoedig ingericht. huur te hoog kan omlaag voor het aantal keer dat men maar een bezoek brengt.

Reactie De Nederlandse Kluis:

Geachte mevrouw Ramautar, hartelijk dank dat u de moeite genomen heeft voor een review. Uw feedback wordt voor algemene verbetering gebruikt. Wat vervelend dat u deze indruk gekregen heeft. Voor uw... Geachte mevrouw Ramautar, hartelijk dank dat u de moeite genomen heeft voor een review. Uw feedback wordt voor algemene verbetering gebruikt. Wat vervelend dat u deze indruk gekregen heeft. Voor uw informatie, het huurbedrag is niet gebaseerd op het aantal kluisbezoeken, maar op grote van uw kluis. Hiermee voorzien wij u van een zo'n hoog mogelijke kwaliteit om de kluis het gehele jaar zonder afspraak tijdens openingstijden te komen bezoeken. De inrichting van onze vestigingen zijn overzichtelijk dit komt onze camera beveiliging ten goede. Wij zijn u graag verder van dienst bij een volgend kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse Kluis

Nora Steinbusch

Super geregeld duidelijke uitleg .

Venlo

Ploeg

Wordt altijd prettig geholpen

Maasdijk

Nvt

Correct

Oss

J. Coenraats

Altijd goed, vriendelijk en correct

V Reenensingel Gouda