Deskundigheid

sjon koen

Prima ok

heerenveen

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste meneer Sjon Koen, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in de review. Wij zijn u bij een volgend... Beste meneer Sjon Koen, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in de review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis

Kevin Leung

Professioneel, duidelijk en vriendelijk

Amsterdam

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste meneer Leung, wat fijn dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft voor een review. Wij helpen graag verder bij een volgend kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De... Beste meneer Leung, wat fijn dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft voor een review. Wij helpen graag verder bij een volgend kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De Nederlandse Kluis

ROB

Netjes en professionele hulp.

Delft

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste Rob, wat fijn dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft voor uw review. Wij helpen graag verder bij uw volgende bezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De Nederlandse Kluis

Particulier

Zeer behulpzaam.

Zaandam

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste meneer (anoniem), wat fijn dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft voor uw review. Wij helpen graag verder bij uw volgende bezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De... Beste meneer (anoniem), wat fijn dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft voor uw review. Wij helpen graag verder bij uw volgende bezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De Nederlandse Kluis

Solaiman Ourahou

Ik werd goed en beleefd ontvangen. Alles was overzichtelijk en duidelijk uitgelegd. Eerste indruk was een dikke voldoende!

Nijmegen

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste meneer Ourahou, wat fijn dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft voor uw review. Wij helpen graag verder bij uw volgende bezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De... Beste meneer Ourahou, wat fijn dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft voor uw review. Wij helpen graag verder bij uw volgende bezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De Nederlandse Kluis

Mltm

Enschede

Openingstijden en dagen uitbreiden

Reactie De Nederlandse Kluis:

Geachte mevrouw Mltm, Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft om een review te schrijven.
Onze vestiging in Enschede is op dit moment 3 dagen in de week geopend. Dit is gebaseerd op de huidige bezoekersaantallen van de vestiging. Mochten deze aantallen in de toekomst wijzigen zullen wij overwegen onze openingstijden te herzien. Met vriendelijke groet, Lisa | De Nederlandse Kluis

Rcj de groot

Top

Breda

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste meneer de Groot, wat fijn dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft voor uw review. Wij helpen graag verder bij uw volgende bezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De... Beste meneer de Groot, wat fijn dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft voor uw review. Wij helpen graag verder bij uw volgende bezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De Nederlandse Kluis

The zaza

Normaal gesproken heb ik nooit iets slecht meegemaakt aan mij bezoeken voor mijn kluis. Maar dit keer was de medewerker niet zo klantvriendelijk. Ze reageerde heel erg onbeschoft en... Normaal gesproken heb ik nooit iets slecht meegemaakt aan mij bezoeken voor mijn kluis. Maar dit keer was de medewerker niet zo klantvriendelijk. Ze reageerde heel erg onbeschoft en onvriendelijk.
We waren net klaar met onze bezoek, maar mijn zoontje van 3 bleef nog achter ons. Ik draaide me om en zag hem niet opeens niet en wilde terug lopen om hem te roepen. Ineens stond de medewerker op achter de balie en ze vroeg me heel onbeschoft wat ik deed. Ik zei dus dat mijn zoontje nog daar achter is en toen zij ze nee hij is niet hier. Dus ik riep mijn zoontje en toen kwam hij rennend naar mij. Zij kon het op een normale manier vragen waarom ik terug liep of op een normale manier vertellen dat ik niet alleen naar binnen mag gaan. Maar hoe ze reageerde vond ik niet normaal. Er waren ook andere mensen met wie zij in gesprek was. En ik stond voor schut vind ik. Ze deed echt alsof ik iets wilde stelen. Ik vond het niet normaal. En ze heeft niet eens haar excuses aangeboden. Terwijl haar collega die mij hielp heel netjes vroeg wat er aan de hand was en zij wilde mij wel helpen.

Ik ben na mijn review gebeld door een medewerker. Hij heeft namens zijn collega waarover ik een klacht had zijn excuses aangeboden. Ik vond dat heel er lief en ik voelde me hierdoor beter.. we hebben het erover gehad en hij heeft me verteld dat ze het daarover gaan hebben met die gene. Ik wil hem heel erg bedanken hiervoor.

Spaarneplein

Medewerker moet vriendelijker zijn tegenover de klanten.

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste mevrouw The zaza (anoniem), hartelijk dank dat u de moeite genomen heeft voor een review. Wat vervelend dat u deze indruk gekregen heeft. Onze welgemeende excuses. Onze medewerkers kunnen in... Beste mevrouw The zaza (anoniem), hartelijk dank dat u de moeite genomen heeft voor een review. Wat vervelend dat u deze indruk gekregen heeft. Onze welgemeende excuses. Onze medewerkers kunnen in sommige situaties verzoeken om instructies op te volgen. Dit heeft betrekking op onze beveiliging regels en privacy voor andere klanten. Wij hebben inmiddels telefonisch contact met u gehad om de situatie na te bespreken. Uw ervaring wordt ter verbetering intern verder besproken. Wij zijn u graag verder van dienst bij een volgend kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse Kluis

Cankaya

Ok

Zaandam

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste meneer Cankaya, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend... Beste meneer Cankaya, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis

H. Vreman

Adequaat, veilig en vriendelijk