Deskundigheid
Medewerkers

Ersan

Blaak

Carlebur

Zeer vriendelijk ontvangen en goed uit gelegd

Posthoornstraat rotterdam

Gulay Ozturkoglu

Nog nooit zo een slechte ervaring als vandaag gehad

Rotterdam

Neem gekwalificeerd personeel aan. Klantvriendelijkheid was ver te zoeken. Stelletje pupers bij de receptie en beneden! Zo ga je niet met mensen om.

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste mevrouw Ozturkoglu, hartelijk dank dat u de moeite genomen heeft voor een review. Wij gebruiken uw feedback voor algemene verbetering. Wat vervelend dat u deze indruk gekregen heeft, onze... Beste mevrouw Ozturkoglu, hartelijk dank dat u de moeite genomen heeft voor een review. Wij gebruiken uw feedback voor algemene verbetering. Wat vervelend dat u deze indruk gekregen heeft, onze welgemeende excuses. Als meerdere klanten op een zelfde moment de kluis bezoeken vragen wij om uw geduld bij de wachtkamer. Dank voor uw begrip. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek heel graag verder van dienst. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse Kluis

Peter van der Ster

Jarenlang goede service, opzeggen kluis ook perfect afgehandeld.

Breda

Gewoon op kunnen zeggen als je aanwezig bent. Ieder moment op kunnen zeggen met een opzegtermijn van een maand.

s.basropansingh

Positieve ervaring

Bezuidenhoutseweg

Aart Seele

Vriendelijk en professioneel.

Maasdijk

Geen.

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste meneer Seele, wat fijn dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft voor uw review. Wij helpen graag verder bij u volgende bezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De... Beste meneer Seele, wat fijn dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft voor uw review. Wij helpen graag verder bij u volgende bezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De Nederlandse Kluis

Martin

Maastricht