Deskundigheid
Veiligheid
Medewerkers

Joris

De ervaringen die ik heb gehad zijn erg positief. Wanneer ik aan kom, wordt ik altijd vriendelijk geholpen en en ook bij de kluis zelf, voel ik mij op mijn gemak. Goede communicatie en krijg altijd... De ervaringen die ik heb gehad zijn erg positief. Wanneer ik aan kom, wordt ik altijd vriendelijk geholpen en en ook bij de kluis zelf, voel ik mij op mijn gemak. Goede communicatie en krijg altijd een veilig gevoel.

Vijzelstraat

nvt

Lotte Kalden

Prettig

Vijzelstraat

Trap; advies installatie lift

Thea

Werden keurig netjes te woord gestaan

Alkmaar

Niets

Y cheung

Nette ontvangst.

Bussum

Ga aub tetug naar 5 dagen in de week. Covid pandemie is allang achter de rug. Indertijd van Hilversum naar Bussumse kluis gegaan vanwege 5 dagen opening. Dat hebben jullie nooit meet teruggedraaid.

Reactie De Nederlandse Kluis:

Geachte meneer Cheung, Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft om een review te schrijven.
Onze vestiging in Bussum is op dit moment 3 dagen in de week geopend. Dit is gebaseerd op de huidige bezoekersaantallen van de vestiging. Mochten deze aantallen in de toekomst wijzigen zullen wij overwegen onze openingstijden weer te herzien. Met vriendelijke groet, Lisa | De Nederlandse Kluis

A

De leiding van de DNK Nijmegen heeft mij heel goed geholpen met advies

Nijmegen

De geus

Alkmaar

Ad Brooimans

Vrolijk personeel, alsmede vriendelijk

Breda , Oude Vest

Tekin

Super aardige medewerkster. Heeft me naast een duidelijke uitleg en rondleiding ook nog geholpen met jaarlijkse contract aanbod met betaling.

Dordrecht Singel 268

Reactie De Nederlandse Kluis:

Geachte mevrouw Tekin, hartelijk dank dat u de moeite genomen heeft voor uw review. Wat fijn dat u tevreden bent! Wij helpen graag verder bij uw volgende kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Rutger... Geachte mevrouw Tekin, hartelijk dank dat u de moeite genomen heeft voor uw review. Wat fijn dat u tevreden bent! Wij helpen graag verder bij uw volgende kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse Kluis

gerrie

Zeer goed

den bosch

nvt

W.Schrijver

Prima,correct behandeld ,en zeer vriendelijk. KLASSE

Middelburg

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste heer Schrijver, hartelijk dank voor de mooie waardering in de review. Wij helpen graag verder bij een volgend kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse Kluis