Deskundigheid
Medewerkers

R-Janssen

Positief

Maastricht

Geen goedkoper kluisje vrij dat was jammer

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste meneer Janssen, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw waardering achter te laten in de review. In de vestiging verhuren wij... Beste meneer Janssen, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw waardering achter te laten in de review. In de vestiging verhuren wij verschillende formaten aan kluizen. Aan de hand van beschikbaarheid wordt met u bekeken welk formaat het beste bij uw wensen aansluit. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis

Dejong D.

Vriendelijk en perfect geholpen

Maastricht

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste meneer de Jong, wat fijn dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft voor uw review. Wij helpen graag verder bij uw volgende bezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De... Beste meneer de Jong, wat fijn dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft voor uw review. Wij helpen graag verder bij uw volgende bezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De Nederlandse Kluis

Erdem

Vriendelijk, flexibel en servicegericht.

Wassenaar

Geen.

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste meneer Erdem, Wat fijn dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft voor uw review. Wij helpen graag verder bij uw volgende bezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De... Beste meneer Erdem, Wat fijn dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft voor uw review. Wij helpen graag verder bij uw volgende bezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De Nederlandse Kluis

Irfaniye Bas

Warme ontvangst en klantvriendelijkheid!

Denbosch

Ik heb geen tops of tips, alles liep nauwkeurig

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste mevrouw Bas, wat fijn dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft voor uw review. Wij helpen graag verder bij uw volgende bezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De... Beste mevrouw Bas, wat fijn dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft voor uw review. Wij helpen graag verder bij uw volgende bezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De Nederlandse Kluis

Bussum

Bussum

Vernoem aub geen kluisnummer erbij, zeer onhandig, mocht je telefoon gestolen worden.

Reactie De Nederlandse Kluis:

Geachte mevrouw (anoniem), hartelijk dank voor uw waardering in de review. In antwoord op uw verbeterpunt. Het is op verzoek mogelijk om uw e-mail melding van een kluisbezoek uit te laten zetten.... Geachte mevrouw (anoniem), hartelijk dank voor uw waardering in de review. In antwoord op uw verbeterpunt. Het is op verzoek mogelijk om uw e-mail melding van een kluisbezoek uit te laten zetten. Indien u wenst kunt u dit aan de balie laten aanpassen. Voor uw informatie: aan een e-mail waarin een kluisnummer vermeld staat worden geen rechten ontleend. Toegang tot de kluis wordt uitsluitend gegeven aan personen die op een huur contract vermeld zijn op vertoon van een geldige legitimatie en de kluissleutel. Wij zijn u graag verder van dienst op de vestiging. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse Kluis

Privé

Is goed

Alkmaar

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste Privé (anoniem), hartelijk dank voor uw positieve review. Wat fijn dat u tevreden bent. Wij helpen graag verder bij een volgend kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De Nederlandse Kluis

van Hoesel

Zeer klantvriendelijk

's-Hertogenbosch

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste heer van Hoesel, hartelijk dank voor uw positieve waardering. Wat fijn dat u tevreden bent. Wij zijn u graag verder van dienst bij een volgend kluisbezoek op uw vestiging. Met vriendelijke... Beste heer van Hoesel, hartelijk dank voor uw positieve waardering. Wat fijn dat u tevreden bent. Wij zijn u graag verder van dienst bij een volgend kluisbezoek op uw vestiging. Met vriendelijke groet, Rutger | de Nederlandse Kluis

Prive

Dramatisch

Amsterdam

Hoe kan men mij bij openstaande deuren in een rommelige hal ontvangen, waar ook een doorgang naar de parkeergarage en naar andere bedrijven is. Dit is toch geen service van een bedrijf waar zoveel... Hoe kan men mij bij openstaande deuren in een rommelige hal ontvangen, waar ook een doorgang naar de parkeergarage en naar andere bedrijven is. Dit is toch geen service van een bedrijf waar zoveel geld verlangd wordt voor het huren van kluisjes. Ik ben blij dat ik alles opgezegd heb en mijn sleutels af kon geven. Ik was gewoon niet kritisch genoeg in mijn keuze. Ook de omgang bij teruggave sleutels en het door „De Kluis“ gevoerde telefoongesprek verliep uiterst rommelig.

Reactie De Nederlandse Kluis:

Geacht heer (anoniem), hartelijk dank dat u de moeite genomen heeft voor uw review. Wij betreuren het te moeten lezen dat dit uw ervaring is. Onze welgemeende excuses. U heeft inmiddels telefonisch... Geacht heer (anoniem), hartelijk dank dat u de moeite genomen heeft voor uw review. Wij betreuren het te moeten lezen dat dit uw ervaring is. Onze welgemeende excuses. U heeft inmiddels telefonisch contact met ons gehad. Naar aanleiding hiervan hebben wij deze intern besproken. Uw opmerkingen worden voor algemene verbetering in de toekomst gebruikt. Mocht u in de toekomst alsnog de behoefte hebben om uw waardevolle spullen op te bergen? Dan is een kleinere vestiging als in Purmerend wellicht een geschikt alternatief. Hopende u hiermee van dienst geweest te zijn. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse Kluis

Van de Garde

Klantvriendelijk

Hilversum

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste mevrouw Van de Garde, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend... Beste mevrouw Van de Garde, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis

houwer

Prima geen problemen

rijnsburg

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste heer Houwer, hartelijk dank voor uw positieve review. Wat fijn dat u tevreden bent. Wij helpen graag verder bij een volgend kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse Kluis