Deskundigheid

Van de Garde

Klantvriendelijk

Hilversum

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste mevrouw Van de Garde, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend... Beste mevrouw Van de Garde, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis

houwer

Prima geen problemen

rijnsburg

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste heer Houwer, hartelijk dank voor uw positieve review. Wat fijn dat u tevreden bent. Wij helpen graag verder bij een volgend kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse Kluis

Atas

Ik heb goede ervaring

Tilburg

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste Atas, wat fijn dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft voor uw review. Wij helpen graag verder bij uw volgende bezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De Nederlandse Kluis

Slaats

Prima, vriendelijk, rustig.

Tilburg

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste mevrouw Slaats, wat fijn dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft voor uw review. Wij helpen graag verder bij uw volgende bezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De... Beste mevrouw Slaats, wat fijn dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft voor uw review. Wij helpen graag verder bij uw volgende bezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De Nederlandse Kluis

peter voss beheer bv

Correct en netjes geholpen

eindhoven

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste meneer Voss, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek... Beste meneer Voss, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis

Rotana Tchelabi

Eerste indruk goed

Alkmaar

Ik wil graag eerste het kluis huren dan geef ik tips of verbeterpunten.

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste mevrouw Tchelabi, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek... Beste mevrouw Tchelabi, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis

Mevr. van der Veen-Roerade

Heel erg goed geholpen, vriendelijk personeel. Geen

Delft

Geen verbeterpunten

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste mevrouw van der Veen-Roerade, wat fijn dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft voor uw review. Wij helpen graag verder bij uw volgende bezoek. Met vriendelijke groet,... Beste mevrouw van der Veen-Roerade, wat fijn dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft voor uw review. Wij helpen graag verder bij uw volgende bezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De Nederlandse Kluis

Emile Brouwer

Goed geregeld

Bussum

Langere openingstijden plus meer dagen open is wel is wel handig als je veel moet werken

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste heer Brouwer, hartelijk dank voor uw mooie waardering in de review. In antwoord op de verbeterpunten; onze openingstijden zijn afgestemd op de huidige bezoekersaantallen. Mochten deze in de... Beste heer Brouwer, hartelijk dank voor uw mooie waardering in de review. In antwoord op de verbeterpunten; onze openingstijden zijn afgestemd op de huidige bezoekersaantallen. Mochten deze in de toekomst toenemen overwegen wij om onze openingstijden te herzien. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag verder van dienst op de vestiging. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse Kluis

Gerjanne

Keurig geholpen door medewerker Enes. Voelt veilig enveryrouwd aan.

Zwolle

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste mevrouw Gerjanne, wat fijn dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft voor uw review. Wij helpen graag verder bij uw volgende bezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De... Beste mevrouw Gerjanne, wat fijn dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft voor uw review. Wij helpen graag verder bij uw volgende bezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De Nederlandse Kluis

ARR van Dalen

Netjes geholpen, goede uitleg!

Zwolle

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste meneer van Dalen, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend... Beste meneer van Dalen, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis